Recenzja: Korektory MAC Cosmetics

11/12/2014




Hej :)


Dziś kilka słów na temat korektorów firmy MAC, które mam już w swojej kosmetyczce od 3 miesięcy i mogę dokładnie wypowiedzieć się na ich temat... Zobaczymy sobie również ich zużycie po tym właśnie czasie ;)




Zaczniemy od dokładnych zdjęć, które zrobiłam, kiedy produkty były jeszcze nowiutkie ;)


----------------


PRO Conceal and Correct Palette / LIGHT

Paleta zawiera 4 odcienie korektorów Studio Finish Concealer (NC15, W10, NC20, NW20) oraz 2 korektory kolorowe Studio Finish Corrector (Pale Yellow i Pale Pink). Odcienie można ze sobą mieszać, co daje nam ogromne pole do popisu! Korektory zamknięte są w bardzo poręcznym i estetycznie wyglądającym opakowaniu zamykanym na magnes, które nieraz było już noszone w kufrze, a nadal wygląda jak nowe!















PRO Longwear Concealer / NC15

Płynny korektor w szklanej (bardzo higienicznej) buteleczce z pompką... ma właściwości zastygające na skórze, dzięki czemu trzyma się w miejscu calutki dzień. Jest najwydajniejszym korektorem jaki miałam i daje przy tym najbardziej naturalnie wyglądający efekt na twarzy (oczywiście przy rewelacyjnym kryciu).








Oba produkty są najlepszymi tego typu z jakimi miałam kiedykolwiek możliwość pracować! Używam ich codziennie i wyparły wszystkie inne jakie mam! Korektory/kamuflaże z palety rewelacyjnie kryją i po przypudrowaniu nie ruszają się z miejsca przez cały dzień, natomiast korektor Pro Longwear to coś cudownego ♥ Jest idealny zarówno pod oczy (ponieważ nie wysuszy nam delikatnej skóry w tej okolicy) jak i na większe zmiany skórne, z którymi radzi sobie doskonale.


W najbliższym czasie mam w planie zakup ciemniejszego odcienia do mieszania idealnego koloru w dane miejsce na twarzy oraz podkładu z tej samej serii, który mam nadzieję okaże się tak samo dobry.


Niżej możecie zobaczyć zużycie obu produktów po 3 miesiącach ciągłego wykorzystywania ich w moim makijażu oraz na dziewczynach, które miałam okazję malować. Oczywiście w przypadku korektora Pro Longwear dużo jeszcze siedzi na ściankach buteleczki ;)






Uwielbiam i z czystym sumieniem polecam wszystkim! Jedyne co może odstraszać to oczywiście niemała cena, ale łączy się ona z ogromną wydajnością i jakością tych produktów ;)

Jestem ciekawa czy macie, któryś z tych dwóch kosmetyków i jaka jest Wasza opinia na ich temat?

Produkty znajdziecie m.in tutaj --> www.maccosmetics.pl




Buziaki,
A.


You Might Also Like

26 komentarze

  1. nic nie mam z firmy Mac :P
    uwielbiam Twoje zdjęcia, są takie dokładne, estetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie będę zamawiać podkład i korektor MAC. Jak z podkładem nie mam problemu, tak z korektorem nie byłam pewna ale chyba właśnie zdecyduję się na ten prolongwear ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor Pro Longwear mam i bardzo sobie chwalę jednak na duży arsenał innych w szufladzie zostawiam go na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że kurcze te kosmetyki są tak drogie, ale warte swojej ceny:) Ja ostatnio kupiłam podkład i się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę nad nimi już dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam pod oczy korektora BB od Bell i uwazam, ze jest genialny :D Z Maczkami nie mialam do czynienia poki co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletkę mam i bardzo lubię :) Natomiast korektor Pro Longwear nie za bardzo, bo mnie bardzo wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardziej niż korektor ProLongwear kusi podkład, który miałam okazję testować. Powoli zużywam zapasy i wiem, że następny podkład, który kupię to będzie właśnie długotrwały z MACa ;) Kusisz mnie jednak tym korektorem i możliwe, że skuszę się na zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pro Longwear mam i ja. Bardzo lubię i w końcu muszę napisać coś o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pro Longwear to mój Święty Graal wśród korektorów! Właśnie kończy mi się pierwsza buteleczka i koniecznie muszę się wybrać po kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pro Longwear to cudo i chociaż boli mnie i kieszeń i serce i cztery litery jak go kupuję, to jest niezastąpiony!
    Muszę pomyśleć nad tą paletą ;> KUSISZ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pro Longwear muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam żadnego z tych kosmetyków i w najbliższym czasie mieć raczej nie będę, bo zamierzam kupić podkład z tej serii Studiofix i po prostu nie dałabym rady finansowo. Ale zamierzam sobie sprawić korejtor z NYX, który polubiłam dzięki Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy pro longwear NC15 będzie dobry dla kompletnego bladziocha(nie znam osoby z jaśniejszą karnacją ode mnie)? Ogólnie masz porównanie pro longwear w pompce do tego w słoiczku? Nie mogę się zdecydować, który wybrać (nie zależy mi na korygowaniu skóry pod oczami).

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo że podkład Mac Pro Longwear bardzo mnie rozczarował, to i tak mam ochotę wypróbować korektor i wcześniej czy później wpadnie w moje ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. korektor pro longwear jest moim ulubionym :) Jedynym minusem jest pompka, daje zdecydowanie za dużo produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina, to chyba zależy od egzemplarza. Albo zmienili ostatnio pompki bo na początku też miałam ten problem a ostatnia buteleczka, którą kupiłam latem, działa bez zarzutu :)

      Usuń
  17. Szybko zużywasz ten korektor Pro Longwear, chyba faktycznie nieźle go maltretujesz :) Ja swój mam półtora roku ale z wieloma przerwami w używaniu (ale też okazyjnym mieszaniem z podkładem) i mam podobne zużycie :) Ale na pewno kupię następny. Tylko właśnie NC 15, a nie NW jak teraz bo NC wtedy się skończył a ja chciałam go na już.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się zecyduję na zakup tego korektora. Fakt, że jest drogi, ale widać, że wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie posiadam żadnego z tych produktów ale planuje zakupić Pro Longwear, z racji tego że mam bardzo duże cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie jakim pędzlem nakładasz korektor mac pro longwear?

    OdpowiedzUsuń
  21. na zdjęciu wyglądają bardzo jasne mam nadzieję że te kamuflaże jak dla mnie dla bladziocha dla którego słynny kamuflaż z catrice jest za ciemny byłyby dobre

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzis ide kupic 😀 jestem bardzo ciekawa i nie moge sie doczekac! Kocham kosmetyki Maca😈💚💜💙💛

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum