Rzęsy GlamLash / nowe modele

7/12/2016

Hej! :) Dziś mam dla Was szybką prezentację nowych modeli rzęs GlamLash, które niedawno pojawiły się w ofercie. Rzęsy wykonane są z jedwabiu, są bardzo leciutkie i mało wyczuwalne na oku i jeśli jesteście fankami rzęs Ardell to GlamLash powinny Was zaciekawić ;)



Poniżej przygotowałam dla Was zdjęcia wszystkich modeli, żebyście mogły przyjrzeć się im z bliska.









"Kocie" oraz "Włochate" to rzęsy o bardzo podobnym kształcie do słynnych Demi Wispies, więc zrobiłam Wam również zestawienie tych rzęs obok siebie. Myślę, że oba modele o których tutaj mowa będą świetne jeśli lubicie Ardellki ;)



Ja muszę je jeszcze trochę ponosić żeby dokładnie powiedzieć Wam co o nich myślę, ale na tę chwilę nie widzę wiele różnic porównując je do Ardell, więc będzie to świetna alternatywa z wielkim plusem za przepiękne modele. Czekam na Wasze opinie... dajcie znać czy je macie i jak Wam się noszą ;)




A. 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Podobają mi się te proste, polskie opisy na produktach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się na te kocie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam czy dałabym radę to nakleić, chyba po jakimś czasie bym się nauczyła ;)
    Fajnie wyglądają ;D
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hania zrobiła naprawdę dobrą robotę, jak u lalki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te rzęsiory :) Bardzo ładne modele :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles here hopefully helped :

    Cara mengatasi kelebihan sel darah putih secara alami
    Cara Mengobati Tumor Lambung Secara Alami
    Cara Menghilangkan Benjolan Di Kelopak Mata

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się opakowania tych rzęs, może wypróbuję. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum