Makeup Revolution ICONIC 3 - tutorial + swatche

7/13/2014



Hej :)


Dziś pokażę Wam kolejną paletę Makeup Revolution, jaką posiadam...
ICONIC 3 - czyli tańszą zamienniczkę palety Urban Decay NAKED 3





Niżej znajdziecie dokładne zdjęcia palety, swatche oraz filmik z TUTORIALEM do makijażu ;)









SWATCHE







Moje odczucia dotyczące tej palety są tak samo dobre jak w przypadku wcześniej pokazywanej ICONIC 2 <klik>...
jedyny mały minus możecie zobaczyć na początku filmiku z TUTORIALEM makijażu - ale może być to jedynie przypadek :)


Palety ICONIC znajdziecie m.in na puderek.com.pl


----------------


TUTORIAL






A. 


You Might Also Like

18 komentarze

  1. chyba muszę ją poznać bliżej :3 takie ładne kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na wszystkie paletki :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne odcienie są w tej palecie :) Mam wielką ochotę na Naked 3, bo takie róże i fiolety od jakiegoś czasu rządzą w moim makijażu, ale na razie mnie nie stać. Może jednak skuszę się na Makeup Revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz podoba mi się odcień pomarańczy na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich trzech. A makijaż genialny, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ta paletkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka jest super. Szkoda, że jest wszędzie wykupiona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją krótko, ale już ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już mam tą paletkę i jestem bardzo zadowolona :). Kolory są piękne. Tylko faktycznie trzeba uważać, bo mój wkład z cieniami też wypadł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka dygresja, te numerki w nazwach to po to żeby nie było wątpliwości którą paletkę podrabiamy? Tfu, chciałam powiedzieć, inspirujemy się...

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne kolory śliczny makijaż oczu wyszedł ale kurde no nie wyrobie czekając na dostawę do drogerii internetowych tej paletki nie wybaczę sobie że tak się spóźniłam i teraz trzeba czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kolory ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jakoś nie podniecam się tymi paletkami - hmmm... może dlatego, że mam baaaaaardzo dużo nudziaków :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie kuszą mnie te palety! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na eKobieca.pl sa dostepne wszystkie 3 iconiki .... a do 31/08 jest promocja -20% na wszystko z MUR

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupiłam wszystkie Iconic:) Są piękne i za taką cenę, jakość też jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum