Makeup Revolution ICONIC 2 - step by step + swatche

7/12/2014



Hej :)


Dziś post, w którym pokażę Wam pierwszą z moich palet firmy Makeup Revolution
ICONIC 2 - czyli o wiele tańszą, wierną kopię palety Urban Decay NAKED 2


Zaczniemy od dokładnych zdjęć paletki, następnie pokażę Wam swatche,
a na końcu zobaczycie przykładowy makijaż krok po kroku wykonany paletą :)









SWATCHE...







Moje pierwsze wrażenie dotyczące palet (które już udało mi się wypróbować) jest bardzo pozytywne!

Opakowanie jest dobrze wykonane, cienie są bardzo mocno napigmentowane, dobrze się
z nimi pracuje i jak na razie nie widzę minusów - patrząc też na to, że kosztują tylko 20 zł *.*

Nie zauważyłam też osypywania się cieni w trakcie aplikacji, a na mojej ukochanej bazie
- Lime Crime Eyeshadow Helper trzymają się do samego demakijażu ;)


Palety ICONIC znajdziecie m.in na puderek.com.pl


----------------


Przygotowałam dla Was przykładowy makijaż, w którym główną rolę gra miedziany odcień złota,
który ładnie komponuje się z pomadką MAC z wczorajszego posta  --> SUSHI KISS <klik>

Niestety małym minusikiem jest brak oznaczenia cieni, więc ciężej jest wytłumaczyć,
który odcień jest używany... ale umówmy się, że cienie mają numerację od 1 do 12 :)









Step by Step...




Opis kroków:

Przed przystąpieniem do makijażu oka - na twarz nałożyłam puder BenNye (FAIR), podkład (Revlon Buff)
zmieszany z rozświetlającą bazą (Oriflame Giordani) oraz korektor L'oreal TRUE MATCH (Ivory).
Brwi zaznaczyłam kredką BROW WIZ Anastasia Beverly Hills (Ash Blonde) oraz cieniem do brwi (INGLOT 360).



step 1 - na całą powiekę ruchomą nakładamy miedziany odcień złota (nr.4)


step 2 - załamanie powieki zaznaczamy matowym brązem (nr.5)


step 3 - powiekę dolną oraz zewnętrzny kącik oka zaznaczamy połyskującym ciemnym brązem (nr.11)


step 4 - na wewnętrzną część powieki ruchomej nakładamy jasne złoto (nr.2)


step 5 - za pomocą czarnego cienia (nr.12) i zmoczonego pędzelka, prowadzimy kreskę i łączymy ją delikatnie z powieką dolną, przyciemniając jej zewnętrzną część... dół kreski smużymy -- linię wodną oka malujemy na czarno (AVON SuperShock) 



step 6 - Tuszujemy rzęsy czarnym tuszem (AVON SuperSHOCK black)
step 7 - Na twarz nakładamy odrobinę różu w kremie (Sleek OC), a na wcześniej obrysowane usta konturówką nakładamy pastelowo pomarańczową pomadkę (MAC Sushi Kiss)


----------------


Dajcie znać, jak paletka Wam się podoba ;)




A. 


You Might Also Like

26 komentarze

  1. zawsze mnie na coś skusisz ;-) śliczny makijaż i paletka wygląda na fajną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż! Paletka ma przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta paletka, makijaż też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się zastanawiałam nad którąś z tych palet. Bardzo się cieszę z tego postu! Czy te cienie mają drobinki, czy są bardziej perłowo-metaliczne? Mogłabyś mi doradzić, którą wersję byś poleciła osobie zielonookiej? Pozdrawiam! Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny makijaż, bardzo Ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny makijaz! bardzo do Ciebie pasuje!! wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już zrobię poważniejsze zakupy to na pewno się wystaram, żeby zostało na którąś Iconic. Są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ach cudo makijaż! <3 paleta wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż! Dzięki za instrukcję! Paleta mi się podoba, więc może się pokuszę o taki makijaż według wzoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką paletkę mieć i nic już do szczęścia nie jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow genialna :)
    a makijaż bajeczny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam Naked 2, więc tej już nie potrzebuję, ale szalenie zapragnęłam ostatnio Iconic 3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach Ty! Czymbyś nie malowała zawsze wychodzi Ci pięknie<3 ja natomiast czym bym nie malowała wychodzi słabo...cóż za niesprawiedliwość:-p pomadka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super jest ta paletka :) mam chęć zakupić wszystkie 3 z MR. Makijaż boski lubię taką rozmytą do dołu kreseczkę. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka bardzo w moim typie :) A oczy to masz obłędne! Zawsze o takich marzyłam, a mam psie brązowe :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż!! Aczkolwiek ja jakoś opieram się tej paletce.. wcale nie mam na niej ochoty. Mój portfel się bardzo z tego powodu cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż jak zawsze perfekcyjny :) czytając twoją opinie o paletce chyba się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfekcyjnie :) Piękne zdjęcia i makijaż ;)
    Sama czaje się na te paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No paleta wygląda bosko :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno kupiłam Iconic 3 i ogromnie ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kreska ;d
    __________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. czaję się na tą paletkę i czaję, chyba się w końcu skuszę :)

    ___________________________________
    www.blueberrybrush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum