Anastasia Beverly Hills Contour Kit / Palette >> swatche

10/14/2014




Hej :)


Dziś mam dla Was wpis dotyczący jednego z moich najnowszych zakupów,
jakim jest paleta do konturowania twarzy - firmy Anastasia Beverly Hills ♥




Niedawno napisała do mnie jedna z moich przecudownych czytelniczek z pytaniem - czy nie miałabym ochoty dołączyć się do jej zamówienia z oficjalnej strony ABH... oczywiście nie mogłabym z tego nie skorzystać ;))

Paletę pokazywałam już w jednym z moich ostatnich filmów na kanale, ale jeszcze jestem w trakcie ustalania jak jej używać, żeby efekt był idealny... kiedy znajdę mój ulubiony sposób i wypróbuję z nią wszystkie pędzle, które mam w swojej kolekcji - to zrobię dla Was filmik, który będzie dotyczył tylko i wyłącznie konturowania ;)

Dziś jednak pokażę Wam dokładnie jak wygląda na zdjęciach z bliska, a na dole znajdziecie swatche odcieni, na które się zdecydowałam ;)







Jeszcze niedawno Contour Kit dostępny był tylko i wyłącznie w jednej wersji kolorystycznej... natomiast jakiś czas temu ABH wypuściła całą paletę różnych odcieni, które możemy skompletować w palecie według swoich potrzeb!






Każda część palety przychodzi do nas zapakowana w osobne kartoniki :)






Moim celem przy dobieraniu odcieni, było skompletowanie palety, która będzie jak najbardziej uniwersalna... dlatego górę dobrałam do chłodnych/neutralnych typów urody, a dół do ciepłych. Nie zdecydowałam się na rozświetlacze, ponieważ jestem bardzo zadowolona z tych, które mam... więc nie czułam potrzeby mieć kolejnych w palecie.

Zależało mi na tym, żeby paleta była idealna zarówno dla mnie jak i dla dziewczyn o różnych urodach, które mam przyjemność malować i ostatecznie udało mi się wybrać wszystko tak jak chciałam :)


Niżej przygotowałam dla Was swatche oraz porównania odcieni ;)











Paleta jest przeboska i jest to kolejny zakup, który ułatwia i uprzyjemnia mi pracę. Pudry mają niesamowicie jedwabistą konsystencję i tak łatwo się z nimi pracuje że aż szok!

Jedyne co zauważyłam, to odcień Vanilla różni się troszkę konsystencją >> i nawet widać na zdjęciach, że ma słabszy pigment przez to, że konsystencja jest twardsza i ciężej się nabiera na pędzel (jeśli mieliście styczność z bronzerem NYX Taupe, to konsystencja jest podobna). Jeżeli ktoś z Was ma odcień Vanilla, to jestem bardzo ciekawa, czy też zauważyliście taką różnicę.

To byłoby tyle na dzisiaj i tak jak wspominałam wyżej... już niedługo zaproszę Was na film, gdzie wszystko będzie pokazane w praktyce ;)



Buziaki,
A.


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Nie wiem czy to przez zdjęcia, ale nawet te odcienie dla chłodnej karnacji wydają mi się za ciepłe, jakieś za pomarańczowe. Jedynie odcień Fawn wydaję mi się być w miarę ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo postrzeżenie :)

      Usuń
    2. na moich różowych palcach wszystko wygląda na ciepłe... na twarzy wyglądają ok ;)

      Usuń
  2. Świetna paletka i śliczne zdjęcia :)Choć na zdjęciach faktycznie wyglądają dość ciepło.... ale wiadomo, że aparat potrafi kłamać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam palete do konturowania z wkladami "w kremie" i nie moge nauczyc sie jej obslugiwac:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztuje skompletowanie takiej palety?

    OdpowiedzUsuń
  5. Och marzy mi się taka paleta... I inne kosmetyki anastasia beverly hills... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała swoją paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i uwielbiam, mam wersję z rozświetlaczem sand

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze strasznie moje marzenie na ktore mnie nie stac :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam i niecierpliwie na nią czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają po prostu przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale kolory i pigmentacja mnie zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fawn jest świetny, reszta dla mnie mocno ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten odcień Fawn wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum