NewVitaLash - EFEKTY STOSOWANIA po 1 miesiącu

9/02/2013



Witajcie :)


Około miesiąc temu, na blogu pojawił się post dotyczący odżywki do rzęs


Dziś postanowiłam dodać pierwsze efekty stosowania tej właśnie odżywki ;>




Jak widać na zdjęciu... rzęsy są o wiele grubsze u nasady i znacznie się zagęściły!

Czyli dzieje się wszystko to, co producent obiecuje -
- po takim czasie używania!

Jestem strasznie zadowolona i czekam na więcej,
ponieważ teraz dopiero mają dziać się WIELKIE RZECZY... ;>

Te wszystkie rzęsy, które wyrosły...
są to już te zdrowsze i mocniejsze włoski, które będą niedługo długie i cudne <3




W poście o ROZPOCZĘCIU KURACJI wspominałam,
że stosuję odżywkę jedynie na górną linię rzęs...
a na zdjęciu jest też widoczna mała poprawa rzęs dolnych!

Już tłumaczę dlaczego... ;>

Firma NewVitaLash dosłała mi do testowania również tusz do rzęs,
który również ma właściwości stymulujące porost rzęs!




Tuszu używam teraz praktycznie codziennie,
ponieważ uwielbiam tusze z takimi tradycyjnymi szczoteczkami...
które moim zdaniem najlepiej nakładają produkt na rzęsy!

Poza tym... tusz się nie osypuje w ciągu dnia,
nie skleja rzęs i wygląda bardzo naturalnie co bardzo lubię!

A dodatkowo widzę na dolnych rzęsach, że działa...


Także nic tylko używać dalej i czekać na FIRANKI!!! ;>


.............................................................................


Dajcie znać co myślicie :>



<3


You Might Also Like

35 komentarze

  1. Według mnie spektakularnych efektów nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to za krótko na wielkie efekty...
      spektakularne są dopiero po 3-4 miesiącach :>

      Usuń
  2. Jeżeli to tak działa to ja chcę ;D




    http://sloiczek-tiananmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno najlepiej widać wszystko po 4. miesiącach. Ale widać już różnicę. Spektakularna nie jest, ale to przecież dopiero miesiąc. Według mnie to są naprawdę dobre efekty. Rzęsy są zagęszczone i grubsze. A tusz serio daje radę na dolnych rzęsach. Widać to bardzo dobrze. Zazdroszczę ogromnie i już nie mogę się doczekać aż ja zacznę :)
    Powiedz mi tylko, czy jesteś naprawdę regularna w używaniu, czy zdarza Ci się odpuścić? :) Ja z wcześniejszymi odżywkami odpuszczałam po pewnym czasie. Ta, podejrzewam, że mnie bardzo zmobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odpuszczam ani jednego dnia ;> to już jak mycie zębów u mnie :P:P

      Usuń
  5. cudowne efekty! Ja aktualnie jestem w trakcie stosowania serum do rzęs z l'bioticy. Dzisiaj kończę pierwszy tydzień. Jeśli jesteś ciekawa co z tego będzie to efekty pojawią się na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym bardzo chciała mieć taką rzęsową zasłonę, ale kurczę jestem strasznym niecierpliwcem i ciężko u mnie ze systematyczności :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej :D ale efekty nieziemskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam trochę o tej odżywce, podobno efekty są, ale niestety krótkotrwałe. Po odstawieniu odżywki, rzęsy szybko wracają do normy. Niemniej jednak jest to jedna z najlepszych odżywek na rynku, gdyby jeszcze cena była bardziej przystępna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzęsa ma coś takiego, że jak osiągnie swoją maksymalną długość, to po prostu wypada... wtedy też, jeżeli nie odżywiamy (tych nowo rosnących), to efekt wraca do początkowego... na szczęście te odżywki są mega wydajne ;>

      Usuń
    2. Tak, tak, trzeba by stymulować na okrągło:).Jak dla mnie cena temu nie sprzyja, niestety. Pomimo swej wydajności ta odżywka jest niestety cholernie droga, a szkoda:)

      Usuń
  9. No dobrze się zapowiada:) Będę czekać na kolejną relację.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem przekonana do takich wynalazków, fajnie, że u Ciebie się sprawdziła ta odżywka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy faktycznie się sprawdzi to zobaczymy gdzieś za 2 miesiące ;>

      Usuń
  11. Ja widzę różnice. Nie jest ona jakaś mega, ale ważne, że jest, a to dopiero miesiąc! Już nie mogę szię doczekać, kiedy przyjdzie moja :)

    Zapraszam również na mojego bloga http://kosmetycznyocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać różnice, może nie jakąś znaczną ale można stwierdzić, że działa :) chociaż większą różnicę widzę na dole, więc może bardziej działa ten tusz? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie jakiś efekt jest, ciekawe. Zawsze sądziłam, że takie odżywki to sposób na wyciągnięcie od nas kasy ;) Hmm, spróbowałabym, ale mam obawy - słyszałam opinie, że po zakończeniu kuracji i zaprzestaniu stosowania odżywki rzęsy stają się słabe i łamliwe. Trochę się tego boję.

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty widać ! Ja zrobiłam recenzję odżywki do rzęs za 30 zł - Dermena lash jeśli jesteś zainteresowana jak to u mnie wygląda to zapraszam www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja testuje wlasnie ta odzywke, mam nadzieje, ze efekty tez beda tak fajne jak u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  16. daje świetne efekty , jak nie wierzycie zapraszam do mnie , też używałam i świetny rezultat po miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać efekty, widać! przyjrzyjcie się jak oczko jest od razu większe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekty są :) na pewno będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi by się przydała taka odżywka. Co prawda mam długie rzęsy, ale zagęszczenie by im się przydało. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo jestem ciekawa jak beda wygladac rzesy po 2-3 miesiace x

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę efektów:) Sama stosowałam odżywkę lash food ale robiłam to tak nie systematycznie, że praktycznie żadnych efektów nie zauważyłam;/ A szkoda bo wiele pozytywnych opinii czytałam. Ehh tak szanse zmarnować;/:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie : http://kicius56.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydałaby mi się taka odżywka, zastanawiałam się głównie nad Revitalash ale tej też się przyjrzę :-) Moje słabiutkie rzęsy potrzebują dobrego wzmocnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam odzywkę RevitaLash i szczerze bardzo ją polecam !! Zaczęłam ją stosować gdy praktycznie rzęs już nie miałam (po prostu zaczęły mi wypadać masowo..) a teraz cieszę się trzepotałkami ♥ a dopiero jestem w połowie kuracji :) Tylko uważaj na podróbki!

      Usuń
  24. Ja to bym chciała taką do brwi :>

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum