SEMILAC - paznokcie hybrydowe w domu

11/26/2014



Hej ;)


Ponad dwa tygodnie temu po raz pierwszy robiłam sobie sama hybrydy w domu... zastanawiałam się nad tym już dużo wcześniej, ale jakoś bałam się, że to może zniszczyć płytkę paznokcia itp... same wiecie ile dziwnych informacji krąży po sieci ;)

Aktualnie jestem po drugiej aplikacji lakierów hybrydowych, więc dziś chciałam Wam opisać - o co z tym chodzi ;)




----------------


Zaczniemy sobie od tego jak wyglądało moje pierwsze starcie z hybrydą... zdjęcie pokazywałam na FB, więc jeżeli mnie śledzicie to pewnie wiecie o co chodzi ;)

Na paznokciach odcienie: 032 BISCUIT, 093 SILVER DUST




Po ponad dwóch tygodniach paznokcie wyglądały tak jak widać na zdjęciach niżej i powiem Wam, że w sumie jakbym nie miała czasu na nowe, to jeszcze z kilka dni spokojnie mogłabym je ponosić ;)






Natomiast zdecydowałam się jednak na ich zmycie i początkowo trochę się bałam... głównie temu, że wcześniej wyczytałam w sieci dużo na temat uszkodzeń płytki, natomiast niżej zobaczycie czy coś złego się zadziało...


----------------


Co jest nam potrzebne???

ACETON, PŁATKI KOSMETYCZNE, FOLIA ALUMINIOWA, PATYCZEK
bądź jakiś inny przyrząd, którym będziemy w stanie zesunąć resztki lakieru.





Wacik nasączam acetonem, przykładam go do paznokcia i obwijam kawałkiem folii...




Kiedy na wszystkich paznokciach mam już folię, to zostawiam całość na około 15 minut...




W tym czasie lakier zostaje rozmiękczony przez aceton i następnie wystarczy pomóc sobie patyczkiem żeby zdrapać resztki, które zostały...





Po ściąganiu hybryd nie zauważyłam żadnej różnicy w wyglądzie mojej płytki, więc nie ma się czego bać ;)



W skrócie:



Ja jak widziałyście wyżej zapomniałam o spiłowaniu wierzchniej warstwy pilnikiem (co pewnie ułatwia cały proces zdejmowania), ale bez tego lakier również zszedł bezproblemowo ;)


----------------


Oczywiście od razu zabrałam się za następne malowanie i niżej pokażę Wam szybciutko jaki to banał ;)


Potrzebna jest nam oczywiście lampa, bloczek do zmatowienia płytki (który zapomniałam
dodać na zdjęciu - sory), lakier bazowy, wybrany odcień lakieru oraz lakier nawierzchniowy.




Pierwszym krokiem jest delikatne zmatowienie płytki za pomocą bloczka oraz przemycie jej wacikiem nasączonym odtłuszczaczem...




Następnie malujemy dokładnie każdy zakamarek paznokcia bazą i utrwalamy w lampie przez 10 sekund...



Następnie malujemy paznokcie wybranym odcieniem i utrwalamy całość w lampie przez 120 sekund. Jeżeli krycie nas nie zadowala, to oczywiście powtarzamy czynność ;)



Kolejnym krokiem jest pokrycie całości lakierem nawierzchniowym czyli tak zwanym TOPem -
utrwalamy go w lampie również przez 120 sekund...



Na koniec przemywamy każdy paznokieć odtłuszczaczem i GOTOWE!!!



W skrócie: 



Paznokcie wyglądają jakbyśmy wyszły prosto z salonu, a całość utrzymuje się spokojnie przez dwa tygodnie ;)






----------------


Tak bardzo szczerze, jest to dla mnie wybawienie, ponieważ zazwyczaj nie mam czasu ani cierpliwości do zwykłych lakierów... a tutaj efekt prezentuje się rewelacyjnie, całość jest łatwa w wykonaniu i do tego nie musimy się martwić, że przy zwyczajnych czynnościach domowych coś nam odpryśnie! <3

Jestem zakochana w hybrydach i bardzo polecam Wam właśnie SEMILAC, ponieważ cena jest mega przystępna a jakość... no same możecie ocenić ;) Nie trafiłam jeszcze na złą opinię na temat tej firmy więc to też dobrze o nich świadczy :)

Wszystkie rzeczy znajdziecie tutaj --> www.pazurki.com.pl


A.


You Might Also Like

44 komentarze

  1. Paznokcie hybrydowe właśnie na Semilacu robię już od dwóch miesięcy u manicurzystki. Właśnie zachęciłaś mnie, żeby zakupić sobie poszczególne elementy i robić samodzielnie :) Oszczędność czasu i poprawkę mogę wykonać w każdej chwili, w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz ,kusisz Aguś,co prawda ja trafiłam od niedawna na dobry avonowski lakier ,który utrzymuje mi paznockie ok tygodnia,nim maluje na koniec i utrzymują mi się ok tygodnia wiec to i tak niezle,ale pewnie te hybrydy dłuzej sie na pewno trzymają tak ? napisz mi proszę ile się Tobie utrzymują.Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się utrzymują nawet miesiąc, tylko że po tak długim czasie widać już odrost :)

      Usuń
  3. Od jakiegoś czasu przymierzam się do hybryd Semilac, przyznam szczerze że trafiłam tu do Ciebie dzisiaj właśnie dzięki ich FanPage, na którym pojawiło się to zdjęcie :) Kolor ląduje na mojej chciejliście bo jest przepiękny i cieszę się też, że lampa się sprawdza, bo chciałam zamówić też właśnie od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te lakiery robią furorę i łądnie się prezentuja przez dluzszy czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Też zastanawiam się nad hybrydami.. może niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy te lakiery utwardzaja troche plytke paznokcia? mam taka prace w ktorej paznokcie czesto sie lamia i zastanawiam sie cczy takie hybrydy by troche pomogly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie są zdecydowanie twardsze wiec możesz śmiało robić😊

      Usuń
  7. Hybrydy są świetne - miałam je kilka razy i nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków tego zabiegu. A efekt utrzymuje się spokojnie ok. 2 tygodni, nawet dłużej :) A od jakiegoś czasu myślę żeby zakupić sobie sprzęt i robić samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor, który pokazałaś na samym końcu jest BOSKI!!!
    Ja wciąż się obawiam hybryd, ale chyba jednak się skuszę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę chyba trzeba napisać list do Mikołaja :) Mam pytanie co do zdejmowania lakieru. Po ściągnięciu z płytki zostają jakieś resztki (tak jak na zdjęciu), co z nimi? Czy wystarczy przemyć płytkę acetonem, tak jak np. lakier zmywaczem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedlug postu zdrapuje sie resztki patyczkiem :)

      Usuń
    2. Po usunięciu, najlepiej poradzi sobie metalowe specjalne kopytko (z czasem dochodzi się do wprawy), aceron nie zmyje resztek. Zupełnie inna jest struktura tego lakieru od tego tradycyjnego. Aby usunąć resztki ja korzystam z bloku polerskiego i delikatnie przeciągam nim po płytce aż usunę to co pozostało.

      Usuń
  10. Semilac ma cudowne kolorki ... Jestem coraz bardziej gotowa w nie zainwestowac po takich super opiniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie takie pierścionki piękne można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie szukam takiego zestawu. Ale hybryd się nie spiłowuje! Aceton jest tak mocny, że zedrze wszystko (jak widac na Twoich zdjęciach). I przy jednym zastosowaniu jest ok, ale jesli chcesz robić je co 2 tyg, to polecam kupic płyn z OPI. Jest delikatniekszy, Na pewno są tańsze firmy ale tylko z OPI mam pewność ze przy dłuższym stosowaniu nie zniszczy paznokci a lakier zejdzie. Lecę na stronkę obczajac zestaw bo dzien darmowej dostawy już blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ta darmowa dostawa?:> W tym sklepie, ktory zostal podany w poscie?

      Usuń
  13. kocham Semilac, mam już sporą kolekcje tych że lakierów i są mega dobre!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Mam lampę do paznokci ale zawsze wydawało mi się, że zrobienie paznokci hybrydowych to z pół dnia roboty. Dzięki Tobie na dniach zamawiam produkty i biorę się za to :) Dzięki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Post przekonal mnie do zamowienia zestawu :) Najwiekszy problem w wyborem kolorow lakierow (skoro mamy jeden kolor nosic przez dwa tygodnie, to lepiej aby nam sie podobal...). Mam nadzieje, ze jak bedziesz miala nowe lakiery w swojej kolekcji to bedziesz pokazywac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witajcie. Ja swoją przygodę z lakierami hybrydowymi rozpoczęłam prawie trzy lata temu. Pierwsze lakiery zakupiłam na allegro za niewielkie pieniądze. Był to syraszny niewypał - lakier albo odchodził płatami albo po półgodzinnej kąpieli w acetonie nie dało się go usunąć. Istny koszmar. Odradzam eksperymentowanie bo rynek beznadziejnymi produktami jest przesycony. Na CND nie było mnie stać. W oko wpadł mi lakier firmy BLUESKY i kontaktując się z osobami, które nabyły go na allegro (same pozytywne opinie) postanowiłam kupić. Używam tych lakierów do dziś. Nie próbowałam innych bo te spełniają moje oczekiwania. Duża pojemność 10 ml wystarcza na długo. Jedną buteleczkę bazy i topu używałam około 2 lat robiąc paznokcie co 2 - 3 tygodnie. Serdecznie polecam firmę BLUESKY. Kupuję na EBAYu z Cypru za 26-28 zł z darmową przesyłką (w ustawieniach trzeba wybrać "cały świat" to będzie wiecej ofert).
    Piszcie dziewczyny jakie firmy produkujące hybrydy mają dobre produkty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dressed-in-mint mam pytanie dlaczego użyłaś czystego acetonu do zmycia hybrydy a nie oferowanego Removera do zmywania lakieru hybrydowego ? Coś z nim nie tak ? Nie zmywa hybrydy ? Z góry dziękuję za odpowiedź, gdyż chcę się uzbroić w cały zestaw do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze.. cos ma w sobie ten kolor.. nie lubie tego typu odcieni a ten jakos mnie zauroczył. Może na niego zapoluje :) Dzięki ! :)

    PS oderwij fole niebieską z lampy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg w życiu nie pomyślałabym że to folia :P dzięki <3 człowiek uczy się całe życie... ;)

      Usuń
  19. Róż z srebrem bardziej mi się podobał :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w 90% używam właśnie hybryd z Semilaca, bo są przystępne cenowo i świetne :)! Jestem na etapie przeglądania różnych kolorów i już wiem, że następnym razem dokupię Berry Nude, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. z hybrydą wygląda pięknie, ale samo zmywanie lekko przerażające mimo wszystko.. choć Twoje paznokcie faktycznie nie ucierpiały :) moje porozdwajane pewnie by gorzej to zniosły.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy widzę rozpływają się nad paznokciami hybrydowymi, a i sama forma tego rodzaju manicure robi ostatnio furorę i ma coraz więcej zwolenniczek. Efekt rzeczywiście jest zadowalający, jednak ja chyba bym się nie zdecydowała. Po pierwsze nie chciałoby mi się tak strasznie bawić przy zmywaniu paznokci. U mnie jest to chwila moment przy użyciu dwóch płatków na obie ręce. Poza tym zwyczajnie znudziłby mi się ten sam lakier przez 2 tygodnie :P Chyba nigdy nie zdaża mi się dwa razy pod rząd pomalować paznokci na ten sam kolor i nie wytrzymałabym tak długo z jednym. Pewnie i tak zmyłabym wcześniej. No i bałabym się odrostów. Dość szybko rosną mi panzokcie i nawet jeśli kolor ładnie by się trzymał to dwutygodniowy odrost nie wygląda ładnie :/ A mam też to szczęście, że lakier zazwyczaj utrzymuje mi się naprawdę dobrze. Te z Essie, których używam, wytrzymują cały tydzień, więc paznokcie maluję raz w tygodniu, w weekend, a pomalowane dobrym utwardzaczem przepięknie się błyszczą i taki efekt w zupełności mi wystarcza. W żadne lampy już by mi się nie chciało bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie laika 😋 jaką moc musi mieć lampa uv żeby utwardzić lakier bo nie posiadam jej i nie wiem jaką najlepiej kupić czy taka 9w wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  24. a czym usuwasz sobie skórki?

    OdpowiedzUsuń
  25. a czym usuwasz sobie skórki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio kupiłam sobie ten lakier sally hansen miracle gel- hybryda w domu bez lampy. Widziałam, że 1% z jego sprzedaży idzie na fundację dkms więc jakby stwierdzilam,ze pomogę a przy okazji przetestuję ;) Faktycznie trzyma się dłużej niż normalny lakier, ale chyba brakue mi top coat'u, bo już go nie kupiłam. Co o nich myślisz, używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego bazę utwardzasz 10 sekund, skoro nawet na opakowaniu jest napisane, żeby robić to 2 minuty w lampie UV a 30 s w lampie LED?

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaczęłam używać SEMILAC, dzięki za post:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam Semilac lakierów od jakiegoś czasu, ale ten Berry Nude jest cudowny. Musze sobie zamówić. Gdzie kupujesz ich produkty?

    OdpowiedzUsuń
  30. sama robię i uwielbiam - bez hybrydy życ juz nie potrafię. jeszcze po wizycie u zagranicznej kuzynki, gdzie dorwałam cudowne lakiery MakeAr nie ma mowy bym nie miała pięknie wystylizowanych paznokci. powoli cwicze jakieś ciekawe wzorki - ciekawe co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja zkolei sama niedawno zaczełam robic hybrydy . Czasam robie sobie przerwy ;) ale potem znów z miłą chęcią do nich wracam . O lakierach makear już słyszałam dawno temu ,że są to najlepsze lakiery jakościowo na rynku a także pod względem palety kolorów.Potem znalazłam je wkońcu na ich stronie internetowej .Wzięłam i zakupiłam na próbę buteleczke i powiem szczerze ,ze te lakiery najdłuzej ze wszytskich trzymały mi się na paznokciach. takze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę powiedzieć że bardzo fajne są te lakiery i dosyć ciekawe kolory można dostać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne paznokcie :) Silver dust robi za piękny ozdobnik :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum