Rossmann - 49% zniżki na całą kolorówkę

4/21/2014



Witajcie :)


Jeżeli jeszcze ktoś nie słyszał, to Rossmann kolejny raz szykuje dla nas
OBNIŻKĘ kolorówki... i to niemałą, ponieważ będzie to aż - 49% !!!




Tym razem promocja będzie podzielona na 3 kategorie:


22.04 - 27.04
podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory

28.04 - 04.05
tusze, cienie, kredki i eyelinery

05.05 - 11.05
produkty do ust, lakiery i odżywki do paznokci


.............................................................................


Polecam Wam w szczególności zerknąć na żelowy eyeliner Maybelline
oraz cienie w kremie Color TATTOO - odnośniki do recenzji poniżej ;)





----------------


Promocje szykują również drogerie Natura...
- 40% na całą kolorówkę 28.04 - 05.05



udanych łowów! A.


You Might Also Like

34 komentarze

  1. O matulu... akurat potrzebuję korektora pod oczy, więc cieszę się niezmiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie skorzystam tym razem :) Wszystko co jest mi niezbędne zakupiłam niedawno i nie czuje potrzeby by robić większe zapasy podkładu czy pudrów :) Aaa i znając moje szczęście to pewnie na nic się nie załapie u mnie w Rossie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post przypominacz - zaraz zabieram się za robienie listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobzre ze przypominasz mam zamiar jutro zapolować na dobry korektor i ewentualnie róż polecasz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jedynie o czym myślę poważnie to dobrze kryjący korektor pod oczy! również jestem ciekawa jaki drogeryjny korektor jest warty uwagi?

      Usuń
    2. jescze u mnie żeby był bardzo jasny bo ja blada jestem strasznie mam kamuflaż z catrice ten najjaśniejszy 01 ivory ale no za ciemny dla mnie pod oczy szukalam cos takiego jak ta paletka korektorow z catrice ten najjasniejsyz taki różowy ale nic nie bylo

      Usuń
    3. jeżeli chodzi róże to polecam bardzo Bourjois... pisałam o nich w linku obok --> http://dressed-in-mint.blogspot.com/2013/05/recenzja-roze-bourjois.html **** natomiast dobrze kryjącego korektora nie polecę... polecam rozświetlający Maybelline Affinitone, natomiast kryjący w dość dobrej cenie to dla mnie tylko i wyłącznie Collection Lasting Perfection ;))

      Usuń
    4. Z kryjących do oczu polecam także Catrice, ale ten w srebrnym opakowaniu z pędzelkiem, kolor porcelain jest jaśniutki i przypadnie do gustu każdemu 'bledziuchowi' takiemu jak ja :)

      Usuń
    5. ja uwielbiam korektor Loreal! jest lekki, na co dzień albo gdy nie ma się jakiś mega mega cieni- super;) wychodzi niecałe 17.50 teraz;) jako baza też przez dłuższy czas sprawdzał się b.dobrze:) może nie daje takiego krycia jak collection, ale nie jest tak widoczny z bliska;)

      Usuń
  5. Ja nic nie kupię. Korektor ostatnio kupiłam, puder tez. Bardzo ostatnio odbiegam od drogeryjnych kosmetyków bo te z wyższej półki są droższe ale wydajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jutro z rana się wybieram :) Bardzo liczę na to że uda mi się kupić Affinitone od Maybelline oraz Wake me up od Rimmel :D I coś z korektorów na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O dżizysie!!! I zaś trzeba będzie omijać łukiem Rosska :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, skad masz ta informacje? Na stronce Rossmanna nic nie widze. Chcialabym na przyszlosc wiedziec, skad wiadomo kiedy beda te akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A Ty planujesz coś kupić?
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jak to ja nie mogłabym skorzystać :P:P a gdzie mogę Cię znaleźć??? :D

      Usuń
  10. ja jutro BIEGNĘ z samego rana! :D Za Color Tattoo łapię z pewnością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a liner z Maybelline nie odbija Ci sie na powiece.? Bo w recenzji prawa jakby Ci trochę opada, nie odbija się on na niej.? Czy ona nie opada..? :)

      Usuń
  11. Zasadniczo nic nie potrzebuję, jednak chyba i tak się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się wybiorę nawet z ciekawości, choć tak naprawdę nic nie potrzebuję :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba będzie się przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niedługo lecę po zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O fioletowy eyeliner będzie nareszcie mój;D. I jakiś korektor też wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jak dobrze, że jesteś i o tym mi mówisz! :-) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno kupię jakiś korektor i podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie promocje i az się boje isc do rossmana ! Ostatnio na takiej promocji zostawiłam tam mnooostwo kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanko czy się orientujesz jak będzie promocja na te paznokcie czy będzie obejmowac zmywacze do paznokci i kremy do rąk czy już nie

    OdpowiedzUsuń
  20. ciesze sie ze zobaczyłam ten post bo nie wiedziałam o tej promocji ;p koniecznie biegne 28.04 po tusz loreala Million Lashes i może podkład bourjois?Polecacie?

    OdpowiedzUsuń
  21. tyle szukałam info o tej promocji! dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już byłam, ale z pewnością jeszcze tam będę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie i Natura robi jakąś promocję!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum