REALASH - EFEKTY STOSOWANIA po 3 miesiącach

3/21/2014




Witajcie :)


Dwa miesiące temu na blogu pojawił się post przedstawiający efekty

Wtedy coś już się tam działo, ale efekty były mało zauważalne...

Dzisiaj mam dla Was podsumowanie 3 miesięcznej kuracji odżywką REALASH! ;)





Większy rozmiar zdjęć oka, znajdziecie pod linkami:


.............................................................................


Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z działania tej odżywki,
ponieważ po raz pierwszy w życiu moje rzęsy wyglądają naprawdę dobrze!!!

Są gęstsze, dłuższe oraz bardziej podkręcone (z czym miałam zawsze największy problem)

Nie sugerujcie się tutaj ich czarnym kolorem, ponieważ wcześniej używałam raz na jakiś czas henny
brązowej - natomiast teraz zdecydowałam się na hennę czarną, bo wygląda to wtedy jeszcze lepiej ;)


---------------


Po nieudanej kuracji innym produktem tego typu - nie wiedziałam czy brak efektów
jest spowodowany moim rodzajem rzęs, czy też po prostu produkt nie był warty zachodu...

Teraz po sprawdzeniu REALASH mogę stwierdzić, że to faktycznie działa!!!

Myślę, że ostateczny efekt będzie nawet lepszy od tego, który tutaj widzicie...
ponieważ nie mam zamiaru całkowicie odstawiać tej odżywki, a największy wzrost rzęs
zauważyłam jakoś z tydzień temu więc myślę, że w najbliższym czasie zrobią się jeszcze lepsze!




PODSUMOWUJĄC


Skuteczna odżywka do rzęs stała się jedną z tych rzeczy, bez których teraz
już się u mnie nie obejdzie... ponieważ jeżeli pomyślę sobie, że mam wrócić
do moich krótkich i prostych jak druty rzęs - to mnie aż skręca :P


REALASH okazała się być skuteczna, także tym bardziej zadowolona
jestem z faktu, iż teraz wystarczy ten efekt tylko utrzymywać!!! ♥


Czy wydanie takiej ilości pieniędzy jest warte świeczki??? - moim zdaniem
w tym przypadku tak, ponieważ odżywkę mam już od 3 miesięcy - a tam
dalej jest jeszcze bardzo dużo produktu i myślę, że szybko się nie skończy!!! ;)


Jedynym minusem jaki zauważyłam u siebie jest delikatne zaczerwienienie na linii rzęs,
ale nie powoduje ono u mnie żadnych innych niepokojących skutków, a po konsultacji
dowiedziałam się, że to się często zdarza i nie jest to niebezpieczne :)


---------------


Kolejną rzeczą o której warto wspomnieć jest to... że to nie jest produkt,
który spowoduje, że w ciągu tygodnia urosną nam niesamowicie długie rzęsy
- I BARDZO DOBRZE, ŻE NIE JEST TO TAKI WŁAŚNIE PRODUKT!!!

Dlaczego???... Zazwyczaj jeżeli jakakolwiek reklama obiecuje nam rewelacyjne 
efekty osiągane w niesamowicie krótkim czasie - wiąże się to bardzo często wieloma
skutkami ubocznymi, które mogą wystąpić przez mocne stężenie użytych tam substancji...

Osobiście uważam, że jeżeli chodzi o okolice oczu - musimy być czujne
i uważać na jakiekolwiek błędy, więc lepiej poczekać niż zrobić sobie krzywdę ;)


---------------


Wracając do podsumowania....

POLECAM  POLECAM  POLECAM  ;)



<3


You Might Also Like

29 komentarze

  1. efekty widać golym okiem,aby nie byly chwilowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam te odżywkę jako jedno wielkie oszukaństwo.
      Podejrzewam,że Ci co zachwalają ją- to "znajomi Królika".
      Jeśli ktoś chce zamówić tę odżywkę poprzez firmę Hamiltons Group- namawiam, aby dzwoniąc poprosili o informacje odnośnie reklamacji. W najlepszym wypadku zostaną przekierowani do konsultanta, i mogą "wisieć" na telefonie do rana.
      Wszystkie reklamacyjne maile, podobnie jak listy polecane- zostają odsyłane / nie odebrane !!!/
      Proszę spróbować, a dopiero pozniej dokonać zamówienia.

      Usuń
  2. Ostatnio widziałam efekty po odżywce dostępnej w Rossmennie za 80 zł - Long 4 Lashes - i prędzej zdecydowałabym się na początek na nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sceptycznie jestem nastawiona do wszystkich tego typu odżywek... ale u Ciebie jestem pod wrażeniem efektów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt :) Sama testuję teraz coś podobnego i mam nadzieję, że uzyskam podobne rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, efekty gołym okiem widać :)
    ja póki co tylko olejek rycynowy używam :) z odżywkami daję spokój bo już za długie rzęsy mam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt, teraz to i bez tuszu są świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są zagęszczone i przyciemnione- piękne! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt ekstra! Przyciemnione, wydłużone i podkręcone rzęsy.. ideał! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie na Realash mam największą chrapkę, niektóre odżywki dają nieco kosmiczne efekty, które wyglądają po prostu sztucznie. Czekam aż będę mogła zacząć kurację - na razie ciąża i karmienie więc jeszcze kilka miesięcy poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać różnicę . Gratuluję efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. różnica jest kolosalna. świetny efekt. :) ja taki miałam po miesięcznym stosowaniu olejku rycynowego na rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie go stosuję ;) mam nadzieję, że u mnie efekty również będą widoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, jestem zachwycona efektami. :) Bardzo chętnie wypróbowałabym taką odżywkę na swoich rzęsach. Ciekawe czy działałaby takie cuda na nich, jak na Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę efekt, super masz teraz rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zaczęłam 13.03 kurację Revitalash, nie mogę się doczekać efektów, jestem dosyć niecierpliwa i mimo że dopiero 10 dni to przy każdej aplikacji się rzęsom mocno przyglądam :)

    Mam pytanie, jak dokładnie nakładasz produkt? Ja przez pierwszy tydzień nakładałam jak eyeliner i starałam się nie pominąć żadnego skrawka skóry przy rzęsach (nawet nakładałam preparat od wewnętrznej strony rzęs na oku). A potem zobaczyłam że tego typu odzywki na YT w tutorialu nakładano nie na skórze, ale na rzęsach, i to nawet nie aż tak blisko nasady rzęs.... I mam obawy czy ja nakładam dobrze, myślałam że najważniejsza jest skóra przy rzęsach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam te odżywkę jako jedno wielkie oszukaństwo.
      Podejrzewam,że Ci co zachwalają ją- to "znajomi Królika".
      Jeśli ktoś chce zamówić tę odżywkę poprzez firmę Hamiltons Group- namawiam, aby dzwoniąc poprosili o informacje odnośnie reklamacji. W najlepszym wypadku zostaną przekierowani do konsultanta, i mogą "wisieć" na telefonie do rana.
      Wszystkie reklamacyjne maile, podobnie jak listy polecane- zostają odsyłane / nie odebrane !!!/
      Proszę spróbować, a dopiero pozniej dokonać zamówienia.

      Usuń
  16. O Boziuniu!! Cudo! Ja mam zdecydowanie gorsze rzęsy niż ty na tych zdjęciach "przed" :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh Great its really help me while wedding makeup, thanks for sharing such nice information.

    OdpowiedzUsuń
  18. wow , great lashes - http://opudermconsumerreview.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. late it and strain your self out, physically or mentally. Penetrex Male Enhancement Muscle building takes time and desires weight lifting sporting events, but if you push it with the aid of using an excessive amount of weight or too many workouts, you'll be doing yourself greater harm than accurate.
    For more ==== >>>>>> http://boostupmuscles.com/penetrex-male-enhancement/

    OdpowiedzUsuń
  20. you ought to additionally be aware of his Brick Muscle eating regimen routine. If we relatively reduced day-to-day calorie intake, the results of the workout will genuinely be much greater substantive at brief weight loss.One extra aspect especially valued the elliptical device is that it is able to reproduce the activities evidently.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/brick-muscle/

    OdpowiedzUsuń
  21. Given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles here hopefully helped :

    Cara Mengobati Sirosis Hati Secara Alami
    Obat tumor rahang tanpa operasi
    Cara Menyembuhkan Mastitis Pada Ibu Menyusui
    Cara Mengobati Karsinoma Papiler

    OdpowiedzUsuń
  22. I need this article to complete my assignment in the college, and it has same topic with your article. Thanks, great share
    Cara Menyembuhkan Batuk Berdarah Secara Total
    Cara Menyembuhkan Penyakit Tipes Secara Total

    OdpowiedzUsuń
  23. I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. therefore, I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. cara mengatasi kaki kram dan kesemutan

    OdpowiedzUsuń
  24. I Have Been wondering about this issue, so thanks for posting. Pretty cool post.It 's really very nice and Useful post.Thanks cara menyembuhkan patah tulang panggul

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum