Tymianek - sposób na pryszcze

8/12/2012


TYMIANEK


Od jakiegoś czasu w sieci można spotkać się z wieloma artykułami na temat
leczniczych właściwości tymianku...
Chodzi mi oczywiście tutaj o walkę z trądzikiem :)




Zachęcona wszystkimi plusami wyczytanymi w tych artykułach,
postanowiłam spróbować czy to na prawdę coś daje...
Kurację stosuję już od kilku miesięcy i mogę szczerze powiedzieć, że to DZIAŁA!!!


MÓJ SPOSÓB NA TYMIANEK:

suszony tymianek, zaparzam jak zwykłą herbatę w liściach,
zostawiam do ostygnięcia
w takim wywarze zamaczam wacik kosmetyczny i codziennie po wieczornym oczyszczaniu,
przemywam nim całą twarz :)

Zaparzony tymianek można trzymać w zaciemnionym miejscu max 2 dni.

Już po tygodniu trwania tej domowej kuracji widziałam poprawę cery...
Na dzień dzisiejszy, bardzo rzadko wyskakuje mi jakaś nowa niespodzianka,
ale jak już wysoczy...
wystarczy że zamoczony wacik zostawię na dłuższą chwilę na wyprysku
i goi się on zdecydowanie krócej niż normalnie :)


Podsumowując:
ZDECYDOWANIE POLECAM!!! :)





You Might Also Like

0 komentarze

Zaglądam

Archiwum