Jean-François CD

11/07/2012




Dziś znów nietypowo :>
Z racji tego że jestem totalnie uzależniona
od oglądania makijażowych filmów instruktażowych,
cały czas trafiam na nowe inspiracje.


Mowa tutaj o...

Jean-François CD









Trafiłam na profil tego Pana niedawno, całkowicie przypadkiem

Zaciekawiona o co tutaj chodzi...
oglądałam i nie potrafiłam przestać!


Pomimo tego, że jego wizerunek może budzić kontrowersje
(mi akurat, to w ogóle nie przeszkadza)
trzeba przyznać, że jest NIESAMOWITYM artystą!




Dzięki takim ludziom jak np. Jean,
zwykła osoba, która ma odrobinę chęci...
może nauczyć się wielu rzeczy nie kończąc żadnych drogich kursów
na które zazwyczaj jej nie stać.



I tutaj wielkie dzięki dla ludzi, którzy dzielą się
swoimi doświadczeniami, technikami i umiejętnościami,
poświęcając przy tym swój prywatny cenny czas!





Odnośnik do profilu Jean'a na You Tube





Bardzo polecam zapoznać się z jego pracami,
bo sama wiem jak bardzo pomaga to w ciągłym samodoskonaleniu umiejętności :)





Dajcie znać co myślicie na jego temat?

Czy macie podobne wrażenia do moich,
czy też uważacie że jego wizerunek to wielka przesada?


Jestem strasznie ciekawa :)





Pozdrawiam cieplutko



;*





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wooow. Nigdy wcześniej nie natknęłam się na tego Pana! Oj warto! Subskrybuję na YT!
    Świetny ten Twój blog! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myslalam ze to kobieta! wiec samo to sprawia ze jest swietny w ytm co orbi :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum