make up. - wieczorowy + bordowe usta

11/03/2012





Witajcie :)))

Już jakiś czas temu zakupiłam piękną bordową pomadkę
i wreszcie dość mroczny wieczorowy makijaż z jej wykorzystaniem...






Użyłam:
Twarz - Rimmel Wake Me Up
Puder - puder perłowy BIOCHEMIA URODY
Korektor - Essence
Baza pod cienie  - NYX jumbo (w kolorze milk)
Cienie - INGLOT + KOBO + Sleek (Au Naturel)
Tusz - BOURJOIS Volume Fast & Perfect
Kreska - eyeliner Eveline Celebrities (ciemny brąz)
Bronzer - w7 africa
Usta - Pomadka Golden Rose + konturówka VIPERA




;*


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! 2 raz usunęłam komentarza :/ Pokraka ;P
    Dziękuję bardzo za nominację! Jest mi niezmiernie miło!
    Poproszę o więcej tak cudownych makijaży w Twoim wykonaniu! Klasa!
    Już u Ciebie jestem i czekam na więcej tak bajecznych makijaży!
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum