Recenzja: Garnier BB krem - cera tłusta i mieszana /aktualizacja

11/16/2012





Witajcie :)



Jakiś czas temu zrobiłam recenzję kremu GARNIER
z serii BB - dla cery tłustej oraz mieszanej



Odnośnik tutaj:







Od razu po zakupie byłam zachwycona!
Trwało to aż do końca zużycia produktu (co daje mu kolejny +)



Ciekawość jednak zwyciężyła i po zużyciu kremu BB firmy GARNIER,
postanowiłam wypróbować kremy BB innych firm...



Co się stało?...
Wysyp wszystkiego co najgorsze na całej twarzy!



Od razu odstawiłam wszystkie nowe specyfiki i powróciłam do BB GARNIER'A...
Było to najlepsze co mogłam zrobić, ponieważ moja cera w ciągu zaledwie kilku dni, powróciła do stanu sprzed moich eksperymentów!



Pomimo tego, że niespodzianki, które pojawiły się na mojej twarzy
zniszczyły mi nastrój na dość długi czas...
to przez tą sytuację utwierdziłam się w przekonaniu, że BB GARNIER
jest poprostu NIEPOKONANY w moim przypadku!




Także podsumowując:

POLECAM, POLECAM, POLECAM !!!




;*





You Might Also Like

1 komentarze

  1. Hi!
    I would like to ask you.. how light is the shade? From your first review it seemed to be quite light on your skin, which would be awesome. I have really pale skin and the first version of Garnier BB cream in shade light was in fact way too dark for me.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum