Recenzja: SLEEK RESPECT - dużo zdjęć

12/07/2012




Witajcie :)

Wczoraj wieczorem paczkomat umilił mi MIKOŁAJKI
i przysłał paczuszkę z alledrogeria.pl...

w której była już zapowiadana paletka -

SLEEK PPQ SHANGRI-LA COLLECTION

Respect Palette



Nie miałam jeszcze czasu testować jej na powiece, więc jeśli chodzi o to,
to jeszcze wypowiem się przy okazji makijaży...
Natomiast jeśli chodzi o pierwsze wrażenie,
to paletka naprawdę ZACHWYCA!!!

Odcienie przepiękne!
Jak to zazwyczaj bywa jeśli chodzi o Sleek'a, o mocnej pigmentacji.

Niżej dodaję więcej zdjęć poglądowych paletki oraz SWATCHE odcieni :)









SWATCHE...
(pogrubioną czcionką zaznaczyłam odcienie perłowe, reszta to maty)


1. Gladys White, 2. James Brown, 3. Shalamar, 4. Count Basi Beige,
5. Aretha Orange, 6. Otis Red


7. Roberta Black, 8. Vandellas, 9. Cameo Cream, 10. Motown Mink,
11. O'Jays, 12. New Jack Pink




Jak Wam się podoba? :)


;*



You Might Also Like

17 komentarze

  1. cudowność... ale mam już za dużo tych paletek, o ile z ust kobiety to nie brzmi dziwnie:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w końcu skusić na jakiego sleeka, nie mam jeszcze żadnej. Kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się marzy paletka au naturel ale ta też jest niezła.Zwłaszcza zaciekawiły mnie odcienie 5 i 11,idealne do niebieskich oczu. To teraz czekamy na makijaże nią wykonane!;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą będą :)
      sleek au naturel polecam bardzo! warto zakupić :)

      Usuń
  5. cudne kolory, ciekawa jestem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie znowu zaczęła mnie kusić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno podoba mi się 8,11,12

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka jest przecudna, najlepszy numerek 8 !
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystarczy mi siedem paletek, w zupełności mi wystarczy te siedem paletek, przecież nie potrzebuję kolejnej, bo w zupełności wystarcza mi moje siedem!

    Jest taka śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze jakie ładne te kolory, znowu będę myśleć o paletke sleeka a mam już 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy makijaż paletką Respect już wykonany....
    niedługo na blogu :)

    Zamówienie złożone na paletkę Sparkle 2,
    oczywiście będzie recenzja i swatche <3

    Zaczynam się uzależniać ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor mi się bardzo podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum