Recenzja: SLEEK Sparkle 2 - swatche

12/14/2012




Witajcie :)

Wczoraj wieczorem przyszła do mnie
paczuszka z kolejnym zamówieniem z alledrogeria.pl

Mowa tutaj o.....

ŚWIĄTECZNEJ palecie
SLEEK Sparkle 2





Pierwsze wrażenia?
CUDO!!!! 

Na żywo prezentuje się o wiele wiele lepiej,
niż na zdjęciach reklamowych marki Sleek

Odcienie przepiękne!
Pigmentacja rewelacyjna!



Niżej zdjęcia poglądowe paletki oraz SWATCHE odcieni :)









SWATCHE...
(pogrubioną czcionką zaznaczyłam odcienie metaliczne,
reszta to cienie brokatowe)


1. Chocolate Penny, 2. Blue Spruce, 3. Mulled Wine, 4. Truffle,
5. Mistletoe, 6. Illusion


7. Festive, 8. Gold Ribbon, 9. Glitz & Glamour, 10. Tinsel,
11. Twinkle, 12. Starry Night




Jak Wam się podoba?


:*



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Fajnie swatche pokazałaś
    Nie kusi niestety ta paleta mnie jakoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jest specyficzna... zastanawiałam się długo czy mi się przyda, ale uznałam, że "A CO MI TAM" trzeba zaszaleć z brokatami ;p
      Jestem tylko ciekawa jak cienie będą zachowywać się na powiece :)

      Usuń
    2. Na powiece mysle ze raczej bedzie efekt rozswietlenia pwoieki niz typowy brokat to tak jak z formula ds z inglota :)

      Usuń
    3. Jeszcze nie testowałam na oku, ale przy robieniu swatchy wyglądało to właśnie tak jak mówisz :) Nie są to takie typowe mocno brokatowe cienie, tylko właśnie coś w stylu INGLOTA

      Usuń
  2. Ładna paletka, choć ja wolę maty i satynę jeśli chodzi o wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrzę na nią z obłędem w oczach :) chyba sprawię ją sobie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5,6 i 11 są śliczne reszta jakoś mnie nie ciągnie :) ale faktycznie kolory dużo ładniejsze niż na reklamówkach sleek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kusiła strasznie ale wczoraj dowaliłam sobie takie zakupy że przez najbliższe dwa lata muszę operować na małym budżecie;/

    Czekam na jakiś fajny świąteczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie ja również będę musiała się przygotować do małego budżetu, bo ostatnio przesadzam z zakupami ;p

      Usuń
  6. Aaaaa..superowe! Już się nie mogę doczekać żeby zobaczyć Cię w tych brokatowych cieniach! yhym yhym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się i to bardzo, ale ja tak nie lubię brokatu w cieniach;|

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam ja w koszyku ale wywalilam w ostatniej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :) jestem ciekawa czy Cię jeszcze pokusi ;p

      Usuń
  9. Hmmm, miałam pierwszą wersję Sparkle, ale pigmentacja nie była dobra. w dwójce wyglada na to że jest lepiej. A jak z brokatem? W jedynce strasznie się osypywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jest niesamowicie intensywna! Spodziewałam się mocnego pigmentu, ale jestem o dziwo jeszcze milej zaskoczona niż myślałam że będę...
      Jeśli chodzi o osypywanie się brokatu, to będę mogła stwierdzić po pierwszym wykonanym makijażu, który planuję na poniedziałek :) ale po pierwszym wrażeniu myślę, że jak mocno "strzepię" z pędzelka nadmiar przed nałożeniem, to nie powinno być dużego problemu :)

      Usuń
  10. hej, weszłam na twojego bloga przypadkiem i... zostałam na dłużej! ;) niesamowicie urzekło mnie to, że piszesz w tak prosty i przyjemny sposób, musiałam dodać cię do ulubionych! ostatnimi czasy choruję na paletki sleek i przymierzałam się do Sparkle2, ale widzę, że cienie są dużo mniej brokatowe, niż wydaje się patrząc na zdjęcia "promocyjne" paletki :(
    www.blondiex89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że brokat jest srebrny :) Cienie dużo lepiej by się prezentowały, gdyby kolor droginek korespondował z kolorem cienia.

    Zapraszam do mnie:
    www.WingsOfEnvy.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum