ZAKUPY. - w oczekiwaniu na przesyłkę

12/04/2012





Witajcie :)

Zaszalałam ostatnio w internetowym sklepie


Już dawno nic nie kupowałam, więc mogę zrobić sobie prezent ;p


Każde zakupy muszę 5 razy przemyśleć, żeby nie kupić czegoś,
co będzie leżeć i się marnować. Dlatego też zawsze wcześniej spędzam kupę czasu
na czytaniu i oglądaniu różnego rodzaju recenzji...




Potrzebowałam coś Sleek'owego...
Długo zastanawiałam się, którą paletę wybrać,
ale padło na NOWOŚĆ czyli paletkę Respect
Jeżeli będzie tak cudna jak na zdjęciu to się polubimy <3



Wreszcie zakup pędzelka do różu firmy ECOTOOLS...
kilka razy trzymałam już w ręce bez przekonania do zakupu,
ale teraz nadszedł już jego czas :)



SKIN79 Hot Pink Collection Super Plus BB Cream!

Jestem tak ciekawa efektu, że już nie umiem wysiedzieć...
Chciałam pełnowymiarowy produkt ale niestety nie był dostępny,
więc zakupiłam mniejszy odpowiednik.



Przy okazji wzięłam też próbkę Kremu BB Skin79 w wersji GOLD...
zobaczę czym się różnią :)





Miałyście okazję testować już kiedyś te produkty?...

a może chcecie żebym przygotowała recenzję na temat któregoś z nich?

Dajcie znać :)




;*



You Might Also Like

6 komentarze

  1. nic z tych rzeczy jeszcze nie miałam, ale marzy mi się taka paleta Sleek'a ;))
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tą paletkę też się czaję :) kliknę na dniach
    a bb cream Skin79 - rewelacja, będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem ze Skin79 różowy to mój ulubieniec, bardzo go lubie:)czekam na swatche paletki bo wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że jutro, najpóźniej pojutrze paczka do mnie dojdzie więc od razu wrzucę swatche :)

      Usuń
  4. Paletka wygląda bardzo ciekawie :)
    Nad tym kremem BB się też już kiedyś zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum