Recenzja: DONEGAL

2/21/2013




Witajcie :)

Jakiś czas temu...
dzięki uprzejmości firmy Donegal ---> klik
miałam możliwość przetestowania kilku rzeczy....


Jak już od dawna wiadomo...
jestem wielką fanką ich sztucznych rzęs!!!...
ale do tej pory, firma ta kojarzyła mi się tylko z akcesoriami do makijażu

W paczce, którą otrzymałam
były dwa lakiery do paznokci oraz świetna myjka do masażu ciała...
wtedy też, miałam możliwość - po raz pierwszy przetestować owe lakiery :)





Zacznę od myjki, bo tutaj będzie krócej...

Świetny gadżet, który powinna mieć w swojej łazience, każda kobieta!

Myjka jest dwustronna -
zewnętrzna część wykonana jest ze sznurka sizalowego
(włókno powroźnicze z liści agawy karaibskiej)
natomiast wewnętrzna, z miękkiej frotte

Jest bardzo wygodna przez to,
że można do środka włożyć rękę i nie musimy się martwić,
że będzie nam co chwilę wypadać podczas masażu!

Jakość oraz wizualny aspekt gąbeczki oceniam bardzo wysoko!
Wygląda modnie - bardzo EKO :D

Jeśli chodzi o cenę to mieści się ona w granicy 6zł...
czyli DOBRY PRODUKT W ŚWIETNEJ CENIE!


.............................................................................


Teraz czas na lakiery do paznokci :)

Tak jak mówiłam wcześniej...
nie miałam z nimi wcześniej nic do czynienia
i tutaj o dziwo moje wielkie pozytywne zaskoczenie!!!

Seria lakierów BEAUTY SHINE jest dostępna w 32 odcieniach...
więc jest z czego wybierać!

Ja otrzymałam dwa kolorki...
RED RIBBON (piękny, pomarańczowy odcień czerwieni)
oraz VIOLET DELIGHT (chłodny odcień fioletu)




Producent obiecuje

***  Dzięki użyciu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo proste i szybkie. Zastosowane przez nas składniki pozwalają  na ultraszybki czas schnięcia.

***  Dzięki formule ECO, lakiery Beauty Shine są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP.

***  Produkt nie pozostawia przebarwień na naturalnej płytce. Nanocząsteczki zawarte w produkcie pozwalają osiągnąć maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, że lakier nie pozostawia smug, a jego nakładanie będzie dla Ciebie czystą przyjemnością. Intensywny pigment gwarantuje, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający.


ZGADZAM SIĘ ABSOLUTNIE ZE WSZYSTKIM !!!

*** Świetne krycie za pierwszym pociągnięciem i dość szybkie schnięcie!

*** Wytrzymałość
po 5 dniach (w czasie których często zmywałam naczynia)
nie pojawił się ani jeden odprysk!!! Nie wiem ile lakier by jeszcze wytrzymał, bo musiałam je zmyć do pracy... ale myślę że jeszcze spokojnie dałby radę trochę czasu!

*** Zmywanie
schodzi od razu po przetarciu wacikiem....
nie zostawia też przydkich przebarwień na skórkach wokół paznokcia
(co często się zdarza przy intensywnych odcieniach)

*** Dodatkowo
dość niska cena jak na tak dobry lakier (około 7zł)



PODSUMOWUJĄC

Kolejna polska firma, która ma w swojej ofercie
bardzo dobrej jakości produkty w bardzo przystępnych cenach !!!


Produkty firmy DONEGAL możecie dostać na stronie
www.donegal.com.pl oraz niektórych DROGERIACH


Znacie?... Lubicie?...
Dajcie znać :)


<3







You Might Also Like

15 komentarze

  1. Fajna ta myjeczka:) lubię masaże, a lakiery naprawdę bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę.... nie wiedzialam, ze maja tak dobre lakiery :) Jak gdzieś zobaczę to na jeden na pewno się skusze - z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że je dostałam, bo nie wiem czy bym się skusiła na zakup w drogerii... i byłabym nadal nieświadoma ich jakości!

      Usuń
  3. Nie wiedziałam ze maja lakiery ;) Skoro taka dobra trwałość to sie za nimi rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierów nie miałam ale taka trwałość za kilka zł? no trzeba będzie poszukać tych lakierów bo chyba nie widziałam nigdzie lakierów Donegal..

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne te lakierki, kilka sztuk leci do mnie, mam nadzieję, że będę równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta myjka mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mam następne lakiery na listę życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic ale robia wrazenie wszystkei 3 cuda:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic jeszcze od nich :D Ale zaczynam żałować ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam okazji testować tej marki, ale lakiery błyszczą niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakierki to bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądają, kolory w moim guście, aż muszę podobne upolować ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum