METAMORFOZY - Martyna

4/06/2013



Witajcie :)

Jakiś czas temu postanowiłam,
że na blogu pojawi się seria METAMORFOZ...
...więc zaczynamy dzisiaj !!!


Dziś odwiedziła mnie Martyna :)




Zdecydowałam się na wykonanie - dość mocnego makijażu oka,
który będzie idealny na wieczorną imprezę :)

Martyna boryka się z problemem opadającej powieki,
dlatego też, starałam się jak najbardziej optycznie "podnieść" oko!

Martyna jest również posiadaczką pięknych, zielonych oczu...
więc postawiłam na brązy wpadające w bordo,
połączone z delikatnym złotkiem.

Usta podkreśliłam neutralnym błyszczykiem,
a na policzki nałożyłam mieszankę dwóch róży BOURJOIS :)






Jak Wam się podoba
pierwsza METAMORFOZA ??? :>




<3




You Might Also Like

31 komentarze

  1. Wow, niesamowita zmiana! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie podkreślone oczy i inaczej ułożone włosy od razu dodają więcej uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. Dla mnie najwiekszym plusem jest "naprawienie" brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam opadającą powiekę, więc bardzo mi się ta metamorfoza podoba :)
    Naprawdę pięknie to wszystko wygląda.
    Zapraszam do mnie. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie :D http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna metamorfoza :) Cudowny makijaż :)) Jestem pod wrażeniem :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie rewelacja. Widziałam ostatnio kilka takich metamorfoz na blogach, które kończyły się mało apetycznie dla malowanej dziewczyny. A tu fajnie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się! starałam się jak umiałam ;>

      Usuń
  8. Wow! Podoba się i to bardzo. Cudnie dobrany makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ten makijaż jest delikatny a nie mocny ;P Podoba się ;) Bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dziewczyny, która nie maluje się w taki sposób na codzień...
      nawet taki makijaż wydaje się mocny :>

      Z bardzo wyrazistymi makijażami trzeba się oswoić,
      żeby nie czuć się przemalowanym!

      Przynajmniej ja tak miałam... i trwało to dość dłuugo :>

      Usuń
    2. Racja ;) Ja w sumie też nie maluję się na co dzień zbyt mocno, można powiedzieć że tak umiarkowanie ;) Ale bardzo lubię mocno zaznaczone oko ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajnie dopasowany do osoby i koloru oczu. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj trzeba namówic Martyne na zapuszczanie brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie. Chciałabym wpaść pod Twoje pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super & prosimy więcej ;))) typ make-upu jeden z moich ulubionych, genialnie powiększone oczy. no i modelka bardzo ładna i fryzurę fajną ma!

    OdpowiedzUsuń
  15. super metamorfoza
    chyba tez musze namowic jakas znajoma zeby sie oddala w moje rece ;)
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    buziaki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, po metamorfozie dziewczyna ma pazur, dopiero po wykonaniu makijazu zwrocilam uwage na tatuaz. mi sie bardzo podoba, tez sie zastanawiam nad zaczeciem metamorfoz;)
    moze wpadniesz do mni? jestem wielka fanka i gratuluje sukcesow na MG :D:D
    http://factory-of-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum