Recenzja: OLSSON szampon + odżywka

8/11/2013



Witajcie :)


Jakiś czas temu, w moje łapki trafiła nowość na polskim rynku...
jaką jest - firma OLSSON Cosmetics Skandinavia


Przez jakiś czas testowałam SZAMPON oraz ODŻYWKĘ tej firmy
i myślę, że już mogę się wypowiedzieć na ich temat :>




OPIS

Oba kosmetyki są hipoalergiczne oraz posiadają
Duński Certyfikat Astmy i Alergii (jako jedyne w Polsce)...
nie mają barwników, zapachów ani parabenów!


OPAKOWANIE

Na pierwszy rzut oka...
kosmetyki te wyglądają bardzo profesjonalnie, co akurat lubię!

Fajny pomysł... jakim jest forma dużej miękkiej tubki,
która pozwala na zużycie kosmetyku do samego końca!


KONSYSTENCJA

ODŻYWKA ma standartową, kremową konsystencję...
natomiast konsystencja SZAMPONU jest bardzo rzadka!

Mi to kompletnie nie przeszkadza w użytkowaniu...
natomiast faktem jest to, że trzeba pamiętać, żeby kontrolować
ilość wylewanego kosmetyku na dłoń, bo możemy wylać za dużo!





DZIAŁANIE

Szampon - jestem nim zachwycona!!!

Wystarczy niewielka ilość do spienienia długich włosów,
za czym idzie bardzo duża wydajność kosmetyku!
A przy tak dużym gabarycie opakowania - starcza na dłużej!
(w porównaniu do innych szamponów)

Jest to pierwszy szampon, który w czasie mycia sprawia,
że mogę swobodnie "ślizgać" palcami pomiędzy kosmykami...
dosłownie jak po nałożeniu dobrej odżywki!

Świetnie myje!

Ale to nie wszystko, bo zauważyłam...
że moje włosy są o jeden dzień dłużej świeże!

Zawsze myję włosy co 2-gi dzień, natomiast ten szampon powoduje...
że mogę śmiało myć je co 3 dni i nie widać żeby było z nimi coś nie tak :>

Dodatkowym plusem jest to, że podpasował również
mojemu narzeczonemu i niezmiernie mnie to cieszy,
ponieważ nie lubię mieć tony różnych kosmetyków pod prysznicem!...
a teraz mamy jeden i wszyscy są zadowoleni ;>


Odżywka - odżywka niestety nie skradła mojego serca...

Jeżeli nie macie mocno przesuszonych włosów
i potrzebujecie jedynie delikatnego nawilżenia,
to ona pewnie sprawdzi się dobrze...

Ja jestem posiadaczką bardzo suchych włosów,
które jeszcze ostatnio oberwały ode mnie ROZJAŚNIANIEM...
dlatego też, potrzebuję czegoś mocniejszego, żeby je nawilżyć!


.............................................................................


PODSUMOWUJĄC


Jeżeli Wasza skóra głowy jest wrażliwa i potrzebuje
specjalnego traktowania, to są to kosmetyki dla Was!!!

Ja nie mam żadnych problemów tego typu,
ale po skończeniu opakowania na pewno do niego wrócę...
ponieważ kolejny raz przekonuję się, że kosmetyki profesjonalne -
to nie to samo co drogeryjne i czasami warto w nie trochę zainwestować!

Cena każdego kosmetyku z serii to 49zł...

Jeżeli tak jak ja, jesteście przyzwyczajone do cen drogeryjnych,
to cena może wydawać się duża!

Jeżeli jednak stawiacie na bardziej profesjonalne marki,
bądź jesteście skazane na specjalistyczne kosmetyki...
to same wiecie, że ceny takich produktów są dużo większe!

Moim zadaniem cena OLSSON'a jest adekwatna do -
jakości, gabarytu, wydajności oraz działania kosmetyku!

I jeżeli szukacie czegoś konkretnego, ale nie za stówę za buteleczkę...
to POLECAM sprawdzić! :>



<3


You Might Also Like

5 komentarze

  1. a te 49zł za jaką pojemność?
    tak czy inaczej cena mnie przeraża ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość drogie ale myślę że warto, mój mąż kiedyś kupił u fryzjera szampon za 80 zł!! i to był jedyny produkt, który wyleczył go z łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ten szampon brzmi naprawdę świetnie. Co prawda ja póki co mam nadmiar... Ale może kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhhh cena troszkę odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum