make up. - Dark Sunset smoky eye

8/12/2013



Witajcie :)


Wczoraj zapowiadałam, że dziś pojawi się
wieczorowa wersja Zachodu Słońca na powiekach...


IDEALNA na wielkie wyjścia!!!







Większy rozmiar zdjęć makijażu, znajdziecie pod linkami:


.............................................................................


Użyłam:

Podkład - REVLON Colorstay
Puder - Ben Nye FAIR
Korektor - Maybelline Affinitone
Baza pod cienie - Essence I <3 Stage
Cienie - GLAZEL matowe (nie znam numerów także piszę kolorami... grafit, biel, musztarda)
+ Makeup Geek (brown sugar, simply marlena, mango tango, lemon drop)
Linia wodna i linia rzęs - MonAmi PARIS
Tusz do rzęs - NewVitaMascara
Brwi - CATRICE kredka do brwi
Bronzer - theBalm BAHAMA MAMA
Róż mineralny - GLAZEL
Usta - Rouge Bunny Rouge


.............................................................................


Mam nadzieję, że któraś z Was wykorzysta taki pomysł na makijaż! ;>

Dajcie znać czy lubicie tak mocno zaznaczone oko...?



<3


.............................................................................


Na koniec jeszcze... wrzucam większe zdjęcie makijażu,
który mogłyście zobaczyć już na facebook'u!

Makijaż letni dzienny - wykonany na konkurs
organizowany przez Glazel Visage i Studio Stylizacji 4U

Nie zaszalałam... ale jeżeli chodzi o dzienniaki, to właśnie takie lubię najbardziej! ;>




Jeżeli się podoba, to proszę o lajki w zdjęciu z linku poniżej...
www.facebook.com/MakijażLetniDzienny



<3


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Obydwa makijaże jak zawsze piękne *-*
    Pierwszy nadaje się idealnie na większe okazje i jeśli umiałabym go odwzorować to bardzo chętnie bym się tak umalowała :D
    A w drugim Ci naprawdę śliczne, dziewczęco i delikatnie ;)
    Uwielbiam Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No śliczny , idealny na letnią wieczorną imprezę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne<3 Ja nie wiem jak Ty to robisz?:)



    http://paulitta-obsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś moim absolutnym mistrzem makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekny bardzo Ci pasuja te kolorki kocham mocne makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne makijaże! ten pierwszy taki . . inny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż! Wyglądasz w nim ekstra

    OdpowiedzUsuń
  8. Och kurcze, piękne połączenie kolorów. Świetny!

    A na konkurs już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow chyba spróbuję skopiować na wesele sobotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obydwa :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tu przez przypadek... Nie dość, że wspaniałe makijaże, to jeszcze prezentowane na tak pięknej dziewczynie! Twoje oczy są niezwykłe, kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Podobają mi się mocnoo :) Jak ja bym chciała umieć się tak malować ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo twarzowo Ci w tym makijażu. no i przepiękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze świetny makijaż i jeszcze jak zarąbiście w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie wiem jak ty to robisz ale zawsze na powiekach widać taką lekkość miękkość

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba piękne! kurcze..w Twoim wykonaniu to jest naprawdę Sztuka Makijażowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny ;) co raz bardziej przekonuje się do żółtych cieni ;) Uwielbiam mocne podkreślone oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten w rózu cudowny <3 (obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne makijaże :-) Bardzo Ci pasują. Ja tak się przyzwyczaiłam do kreski, że czułabym się bez nich źle. Ale ta ciemniejsza inspiracja bardzo ciekawa i kusi mnie jej wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :)

    Kochana zostałaś przez mnie otagowana do Liebster Award, zapraszam zatem do zabawy :) http://jovankamakeupartist.blogspot.com/2013/08/liebster-award-otagowana-przez-lilian.html

    Pozdrawiam
    Jovanka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne makijaże ;) Czym robisz zdjęcia? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum