Recenzja: najnowsze pigmenty Makeup Geek - swatche

9/24/2013



Witajcie :)


Dziś krótki post na temat pigmentów Makeup Geek...
a to dlatego, że w ofercie firmy pojawiło się ostatnio 5 nowych odcieni <3







Odcienie są PRZECUDNE i po raz kolejny firma Makeup Geek
nie rozczarowała mnie jakością tych produktów!


Ostatnio pojawił się na blogu makijaż w stylu Patrycji Markowskiej <klik>
gdzie możecie zobaczyć, jak pigment Vegas Lights prezentuje się na powiece...


Kolorystyka wydaje się być idealna do jesiennych makijaży...
więc na pewno już niedługo pojawi się więcej odcieni w akcji ;>


Oczywiście przygotowałam też dla Was
zestawienie odcieni w formie swatchy :>





Duży rozmiar tego zdjęcia, znajdziecie pod linkiem:



Więcej na temat pigmentów znajdziecie w jednym ze wcześniejszych postów... 
gdzie możecie również zobaczyć swatche całej reszty odcieni :>




<3


You Might Also Like

15 komentarze

  1. vegas light i nightlife przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przeeecudownie! Szczególnie Nightlife <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy mi się cholernie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. O, wyglądają super, jak satynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kryptonite wygląda ciekawie i Bewitched i Nightlight ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie troche zrazilam do MUG po tym, jak zamowilam fioletowy liner w zelu od nich i jest niewypalem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nightlife mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z moich pigmentów nie bardzo umiem korzystać :D jak nakładam na pędzelek to drobinki są wszędzie (może dlatego, że są one słabej jakości..;P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Bardzo lubię metaliczne cienie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum