make up. - Blue Ocean / monochromatic smoky eye

4/15/2014



Witajcie :)


Dziś mam dla Was propozycję makijażu monochromatycznego,
gdzie użyłam tylko i wyłącznie koloru niebieskiego... ale przez różne odcienie 
wykończenia cieni, makijaż ten choć jednokolorowy - nie jest w ogóle "płaski".

Ja osobiście bardzo lubię bawić się wykończeniami cieni i pamiętajcie, że tutaj nie
ma z góry ustalonych zasad i liczy się tylko i wyłącznie Wasza kreatywność! ;)))







.............................................................................


Step by Step...




Opis kroków:

Przed przystąpieniem do makijażu oka - na twarz nałożyłam podkład (Make-Up Atelier Paris FLW1NB) oraz korektor Collection (FAIR), następnie przypudrowałam całość pudrem BenNye (FAIR). Brwi zaznaczyłam farbką aqua brow
(#10) oraz cieniem z palety Brow Editor SEPHORA, a na powiekę nałożyłam bazę pod cienie (Lime Crime).

step 1 - Na całą powiekę ruchomą nakładamy matowy granatowy cień (MUG Boo Berry).
step 2 - Za pomocą dość małego pędzla do rozcierania, nakładamy kobaltowy odcień niebieskości (MUG Neptune) - rozcierając granice granatu oraz wychodząc nim trochę ponad załamanie powieki... następnie bierzemy bardziej puchaty pędzel i blendujemy samą górną granicę cieniowania.
step 3 - Powiekę dolną zaznaczamy granatowym cieniem (MUG Boo Berry).
step 4 - Rozcieramy ją delikatnie kobaltem w dół (MUG Neptune), a następnie bierzemy połyskujący odcień turkusu (MUG Mermaid) i nakładamy go w wewnętrznym kąciku oka, na górnej granicy cieniowania (od wewnętrznej części oka do połowy długości powieki) oraz na dolnej powiece (trochę po lewej, trochę po prawej - środek zostawiając wolny). 
step 5 - Linię wodną oka malujemy na czarno (Maybelline gel liner) oraz tuszujemy rzęsy czarnym tuszem (Mary-Kay).
step 6 - Doklejamy pasek sztucznych rzęs (Ardell Demi Wispies).
step 7 - Kości policzkowe zaznaczamy bronzerem (theBalm BAHAMA MAMA), twarz dość mocno rozświetlamy (theBalm Mary-Lou Manizer), a na usta nakładamy neutralny błyszczyk (Essence Stay With Me #08).



miłego! A.


You Might Also Like

31 komentarze

  1. Prosto, ale efektownie i jak zwykle zachwycasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooo, totalnie moje kolory! Ekstra! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, a rzęsy cudne <3 Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski to trudny kolor na powiekach, a ladnie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ! niczym błenkitna chmurka<3
    I love your precision!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż ten jak i wszystkie inne. Aż się teraz bedę wstydziła pokazywać moich :(
    Zapraszam do mnie : http://kassfit.bloog.pl dopiero zaczynam prowadzić bloga i zależy mi na radach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż i do tego moje ulubione ostatnio kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszałamiający makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka Ty masz cudowna cere.... Zyczylabym sobie takiej i marze, ze kiedys osiagne swoj cel i tez bede mogla sie taka pochwalic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie kolory ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! I love it! Your blog is gorgeous!

    Greetings from Germany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy , bardzo ciekawy. Nie przypuszczałam nawet że jednym kolorem a różnymi jego odcieniami można takie cuda zmalować . Musze sama coś pokombinować w takiej technice malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ to ładne!
    fajnie wygląda również na etapie obrazka nr 2

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem ogromnie ciekawa jak wychodzą Ci tak śliczne zdjęcia, bo o makijażu jeż nie wspominam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny!!! Ten kolor makijażu, taki hmm wciągający, ciężko oderwać od niego uwagę :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten makijaż, też kiedyś wymalowałam coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niebieski mój ulubiony kolor, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, zjawiskowo! Ja przy moich niebieskich oczach zazwyczaj unikam niebieskości - jeśli już to podkreślam nimi dolną powiekę, a u Ciebie pięknie się prezentują. Chyba muszę zacząć kombinować :))

    OdpowiedzUsuń
  20. No ja od niebieskich odcieni staram się trzymać z daleka chyba że jest to kobalt lub granat - niestety często mi się kojarzą z bazerem :P Ale Ty udowadniasz mi tym makijażem, że niebieski może przy niebieskich oczach wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum