Mercedes-Benz FASHION WEEK S/S 2015 Berlin -- RELACJA

7/15/2014



Hej :)


Kilka dni temu miałam możliwość uczestniczyć w niezwykłym wydarzeniu,
na które zostałam zaproszona przez agencję Silver Moon - za co bardzo dziękuję! ♥




Mowa o jednym z najważniejszych w Europie tygodni mody...
Mercedes-Benz FASHION WEEK - wiosna/lato 2015, w Berlinie


Cieszę się, że miałam możliwość być w takim miejscu i zobaczyć wszystko "od środka"...
jestem pod wielkim wrażeniem organizacji i ogólnego charakteru tego wydarzenia!

A teraz zapraszam Was na małą fotorelację ;)



























Skupiłam się głównie na akcentach, ponieważ całą świetną relację w postaci filmu, możecie zobaczyć niżej ;)




----------------


Oczywiście będąć na Fashion Week'u nie mogłabym nie wspomnieć o makijażach...
dlatego też przygotowałam dla Was mały przegląd tego, co się działo na twarzach modelek ;)
















A.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Swietne foty! Fajnie, ze tam bylas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne ale modelki....brrr....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale doswiadczenie. Fajnie oddalas klimat tego eventu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia. Również chciałabym tam pojechać :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie oddałaś klimat zdjęciami. Świetna sprawa. Trendy dość delikatne, bardzo klasycznie. Modelki piękne po prostu. Życze Ci kolejnych relacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa:) i ciekawe te makijaże

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna relacja :) Nie byłam na tym, widziałam jednak wcześniejsze wszystkie przygotowania do tego, odbywało się to też niedaleko mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum