Pędzle Sigma 3DHD ** RECENZJA + DEMO ** czy warto???

12/12/2014




Hej :)




Dzisiejszy post jest uzupełnieniem filmu, do którego odnośnik będzie na końcu tego posta i dotyczyć będzie najnowszych pędzli SIGMA z serii 3DHD... czy warto? tego dowiecie się w filmie ;)















Dodatkowo wrzucam Wam również zdjęcia drugiego zestawu Sigmy, który mam... i są to pędzle z serii Sigma Girl Color POP Collection. Jeżeli lubicie krótkie trzonki Zoevy, to te pędzle również powinny Was zaciekawić ;)










Pędzle Sigmy mają niesamowitą jakość wykonania i obok pędzli Zoeva (które zaprezentuję Wam już niebawem na blogu) są najlepszymi akcesoriami do makijażu w moich zbiorach! Jest to jedna z tych inwestycji, których się nie żałuje ;)


Wszystkie widoczne pędzelki znajdziecie tutaj --> everydaymakeup.pl






A.


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Marzę o dobrych pędzlach do makijażu. Myślę o Zoevie, ale te też wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe mają kształty, czuje, że to będzie hit i wszyscy będą chcieli je mieć bo Sigma opatentowała ten kształt. Mnie narazie nie kuszą, głównie przez cenę ale nigdy nie mów nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że ten pędzle Sigmy z serii 3DHD świetnie sprawdzi się przy konturowaniu twarzy. Kształt jest tak ciekawy, że chyba będę go musiała przetestować! Przesyłam pozdrowienia z Krakowa :)

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie zamieściłam nowy post z metamorfozą mojej mamy:
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie drogie :( chyba na razie pozostanę przy Zoevie,choc te mają niesamowity dziewczęcy słodki wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach wszystko jest 3DHD :D ;) Prezentuja sie pieknie ale ceny tez niczego sobie...

    OdpowiedzUsuń
  6. och, tak bardzo chciałabym je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no kolory i design super :) może się skusze na jakiś :)
    Świąteczne inspiracje na:
    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co jestem zakochana w Zoevie <3
    Proszę, podpowiedz jaki puder do konturowania bardziej polecasz dla ekstremalnie bladej i z zimnymi tonami cery- nyx taupe czy ABH Fawn? Prosiłabym Cię o podpowiedź , bo zrobiłam już zamówienie, a teraz wydaje mnie się, że chyba dokonałam złego wyboru i zrezygnuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fawn jest najchłodniejszym odcieniem z jakim się spotkałam i najładniej wygląda w połączeniu z czymś neutralnym - przykładowo ja skompletowałam go z odcieniem Nude... wtedy nałożony pod samą kość policzkową i rozcieniowany w górę ty Nude prezentuje się przebosko... jeżeli jednak chcesz jeden kosmetyk to chyba bardziej optymalny będzie nyx... natomiast jest to całkowicie inny odcień, więc teraz zależy co lubisz :) z tego co wiem ten nowy puder Kobo jest pomiędzy Fawn a Bahama Mama więc również będzie ładnie wyglądać na bladziochach ;)

      Usuń
    2. dziękuję :) ale dlaczego Twoim zdaniem Fawn powinien być skompletowany z jakimś jeszcze odcieniem? co wgl daje dodanie Nude do Fawn? mi akurat zależy typowo na podkreśleniu kości policzkowej, nie na przybrązowieniu całej twarzy.

      Usuń

Zaglądam

Archiwum