MAC - Red Red Red Collection

2/24/2015




Hej :)

Dziś mam dla Was wpis dotyczący moich nowości MAC'a z kolekcji Red Red Red ♥



Zaczynamy od pudru prasowanego BEAUTY POWDER w odcieniu Hot Sensation... zakochałam się w nim od razu, bo jest niesamowicie aksamitny i jego wykończenie daje nam efekt delikatnie rozświetlonej zdrowo wyglądającej skóry! Uwielbiam go używać w szczególności pod oczami, do utrwalania korektora!





Kolejny jest pędzel z podwójnego włosia o numerze 128 - Split Fibre Cheek Brush... świetny zarówno do różu, rozświetlacza jak i pudrowania mniejszych części twarzy. Jakość włosia, jak zawsze w przypadku pędzli MAC - boska ♥





Następnie mamy dwa cienie do powiek - matowa czerwień Strike While Haute oraz jasny brąz o wykończeniu Lustre z srebrnymi drobinkami.








Czerwień jest odcieniem dość problematycznym jeżeli chodzi o makijaż oka, dlatego przygotowałam Wam przykładowy makijaż z wykorzystaniem tych dwóch cieni :) 


Na końcu mamy moją ulubienicę, czyli pomadkę do ust ;) Piękna czerwień 5-Alarm o wykończeniu Lustre... jest moją pierwszą szminką Mac'a o tym właśnie wykończeniu i póki jej nie miałam, to myślałam, że będzie o wiele wiele mniej trwała - natomiast okazało się że z trwałością jest mega i w połączeniu z konturówką trzyma się kilka godzin bez problemu ♥ Idealna niezbyt intensywna czerwień na codzień!!!








Kolekcja dostępna na www.maccosmetics.pl
Coś wpadło Wam w oko? ;)

A.


You Might Also Like

35 komentarze

  1. jaki piękny makijaż stworzyłaś tymi cieniami!! gdybym miała się zdecydować na coś, to byłaby szminka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ten Mac <3
    jak zwykle kusi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki i cudowne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kosmetyków MAC'a wciąż wzdycham i wzdycham, a oni dają mi do tego kolejne powody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzdychałam do cieni. Potem je kupiłam i stwierdzam z żalem, że sława je przerasta:-) kto wie, może i u ciebie byłoby podobnie?

      Usuń
    2. hej:) ja podobny zawód "przeżyłam" z pomadkami..ok, mam i zużyję ale szału naprawdę nie ma:(

      Usuń
  5. jednak nie jestem przekonana do czerwonego oka, ale ten delikatny cień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj byłam w MACu i nie zwróciłam uwagi na nowości:-) Swoją drogą...brakuje mi na polskim internecie recenzji kosmetyków MACa do pielęgnacj:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pomadka jest w obłędnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej <3 Szminka jest obłędna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder jest kuszący, bo właśnie rozglądam się za czymś do pudrowania okolic oczu... Szminka też bardzo mi się podoba. Ale chyba najbliższy zakup z MACa to będzie podkład Face and Body. Miałaś może z nim do czynienia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie spodobał się puder i ten jaśniejszy mieniący się cień :) Jeszcze nie miałam styczności z produktami Maca, ale zdecydowanie muszę to zmienić. Myślę, że w najbliższym czasie skuszę się na cienie z Maca, jakąś szminkę, no i słynny korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadł mi w oko puder, ten jasny połyskujący cień i pomadka. Z Mac'a póki co mam tylko korektor Pro Longwear i jestem z niego bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. puder, cień Give me fire, najbardziej przypadły mi do gustu. niestety za drogo jak dla mnie jest w tym Macu ale kolekcja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym puder i pędzelek -idealne których aktualnie szukałam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwone oko nie dla mnie, ale usta tak :) Bardzo lubię intensywny kolor na ustach. W ogóle wszystko mnie ostatnio kusi przez tyle pięknych postów, cienie, kredki, pędzle ... wszystko :D Zbankrutuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka świetna, czerwień idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie najlepsza szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię MAC - mam spore zuzycie tych produktów- więc czesto za zużyte opakowania dostaję szminki gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości, niestety póki co nie na moją kieszeń. może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile tu śliczności :)
    Aż ślinka cieknie!
    Piękny kształt paznokci. Też taki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten puder wygląda ciekawie:-) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Szminka zawładnęła moim sercem !

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej zainteresował mnie pędzel :) być może dlatego, że akurat jestem przy wyborze odpowiednich dla siebie pędzli :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zaciekawił mnie puder :) jaka jest jego cena? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cale czerwone oko....... nawet z tymi srebrnymi drobinkami nadal wyglada "problematycznie". Moim zdaniem lepiej postawic na czerwony akcent w ciemnym makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż oka genialny :)
    Co mi wpadło w oko? Chyba wszystko, jeszcze nigdy nie próbowałam nic z MAC, jakoś mi nie po drodze, a wolę kupić stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te cienie są świetne i oczywiście makijaż oka świetny!
    Pomadka tez mi się spodobała, ale wolę chyba jednak matowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum