Recenzja: Meteoryty Guerlain / ROZDANIE

4/13/2015



Hej :)

Dziś mam dla Was kilka słów na temat kultowego już produktu, o którym
myślałam od bardzo długiego czasu... mowa o słynnych meteorytach Guerlain ♥

Na dole posta mam dla Was również niespodziankę, więc czytajcie dalej ;)



Pierwsze, o czym nie mogłabym nie powiedzieć to opakowanie, które jest tak efektowne, że czasem w ogóle nie chowam go do szuflady, żeby mieć je na oku... brzmi trochę śmiesznie, ale cóż ;P





Drugą rzeczą jest sam produkt oraz jego zapach... od zapachu właśnie zacznę, ponieważ malowanie się meteorytami jest dla mnie niesamowicie przyjemne! Mam świadomość tego, że zapach to kwestia bardzo indywidualna i jedna osoba będzie nim zachwycona, a druga wprost przeciwnie, więc to jest tylko i wyłącznie moje osobiste odczucie ;)

Jeżeli chodzi jednak o sam produkt to musiałam go odrobinkę zmodyfikować, żeby efekt na twarzy był taki jaki chciałam. Jedyne co zrobiłam, to wyeliminowałam z pudełeczka białe kulki, które mają w sobie drobinki brokatu. Pomimo tego, że w sztucznym świetle całość była ok, to w świetle dziennym jedyne co na twarzy było widać, to właśnie drobinki brokatu, które psuły mi całość! Teraz białe kulki mieszkają sobie osobno, a ja jestem w 100% zadowolona z efektu :)

Przy mojej suchej skórze, kulki dają piękne - naturalnie wyglądające rozświetlenie twarzy przy okazji utrwalając podkład... nie wiem jak sprawdzą się przy skórach tłustych i mieszanych, ponieważ jest to produkt typowo rozświetlający skórę, więc to już zależy jaki efekt lubicie u siebie. Ja jednak jestem zakochana w tym jak kulki prezentują się na skórze i oficjalnie dołączam do ich wielbicielek ;)



Meteoryty pochodzą ze sklepu House of Beauty <klik>, w którym znajdziecie również moje ukochane kosmetyki Anastasia Beverly Hills, o których pisałam na blogu niedawno ;)

A na koniec obiecana niespodzianka, ponieważ razem z House of Beauty mamy do rozdania Meteoryty Guerlain w odcieniu DORE... jeżeli chcecie wziąć udział w rozdaniu to klikajcie na zdjęcie lub link pod nim :)




POWODZENIA!
A.


You Might Also Like

22 komentarze

  1. opakowanie jest bardzo eleganckie, ale osobiście jakoś same te meteoryty mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdania na temat meteorytów są tak podzielone, że chyba tylko ich spróbowanie na własnej skórze pozwoli na właściwą ocenę :) Ja na zakup nie zdecyduję się ze względu na cenę, ale wierzę, że fanki tego kosmetyku na całym świecie widzą w tym pudrze więcej niż tylko opakowanie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. One są po prostu piękne, oczywiście wzięłam udział w konkursie i mam nadzieję, że uda mi się wygrać i je przetestować, bo jestem ich bardzo ciekawa, lecz ich cena troche powala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to fajne już biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogólnie błysku już nie potrzebuję, bo świece się naturalnie po paru godzinach i używam w pewne miejsca tylko rozświetlacza, a na domiar tego nie lubię żadnych kosmetyków w postaci kulek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyglądają te kuleczki :) Ale też bym pewnie białe wyrzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądają i te opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusza oj kusza, ale nie kupie ich bo za duzo kosztuja :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyk wygląda pięknie, ale nie przekonam się o tym jakie ma właściwości ze względu na talk w składzie. Unikam pudrów z tym składnikiem, bo powoduje on powstawanie wągrów (dzięki eliminacji wszystkiego co komedogenne cieszę się cerą bez porów wielkich jak kratery ;D). Osobiście jestem zadowolona z propozycji pudrów HD Inglota, które mają bardziej przyjazny skład dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne :) kuszą i mnie. a opakowanie jest przepięknie. Jestem ciekawa zawartości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAJEBISTE :) PODOBAJA MI SIE SZALENIE :) CHCE JE MIEC !!!! BIORE UDZIAL Z CHECIA I MAM CICHA NADZIEJE ZE WYGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś okazję spróbować tych meteorytów i również je pokochałam . Szkoda tylko że cena taka wysoka .. No nic biorę udział w rozdaniu i trzymam mocno kciuki za moje szczęście. Mimo że nigdy żadnego rozdania nie wygrałam to się nie poddaję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie jest cudowne! Meteoryty są moim marzeniem odkąd zobaczyłam je u mojej cioci w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś mnie nie ruszaly ale od jakiegoś czasu mam na nie chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko jest tak śliczne, że ja też bym go nie chowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie umiem używać takich kulek... ale piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo chciałabym mieć ten sam odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem Cię z tym opakowaniem, faktycznie można się w nim zakochać... Wyobrażam sobie, jak to by wyglądało na toaletce... <3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum