Estée Lauder Pure Color Envy Sculpting Gloss & Lacquer - Nowy obiekt pożądania!

3/01/2016



Hej! Jakiś czas temu dostałam od firmy Estée Lauder przemiłą sygnowaną przesyłkę z nowymi błyszczykami i lakierami do ust z serii Pure Color Envy reklamowanych przez piękną Kendall Jenner ♥ Jeśli ciekawią Was swatche odcieni, to wszystko znajdziecie poniżej ;)










Błyszczyki są niesamowicie trwałe, a lakiery powalają pigmentacją, ale
więcej powiem Wam o nich w najbliższych ULUBIEŃCACH na moim kanale ;)

A.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Wyglądają przepięknie i kolory są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory ale nadal marzy mi się Anastasia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kolory błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 240 i 170 to zdecydowanie moje kolory! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ale nie lubię błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło musi być dostać taką przesyłkę podpisaną specjalnie dla Ciebie! :-)

    Błyszczyki mają ładne kolory, jeśli jeszcze są trwałe - to naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory, uwielbiam błyszczyki, ale jako posiadaczka bardzo długich włosów nigdy nie wybieram błyszczyków "klejących". Mam nadzieję, że uda mi się je wypróbować bo bardzo przypadły mi do gustu :) Serdecznie zapraszam również do zaglądania: www.stylbe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, bardzo podobają mi się te błyszczki. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum