nails. - brokat w KARNAWALE

1/19/2013





Witajcie :)

Dziś karnawałowe paznokcie z brokatowym akcentem....




W roli głównej...
czarny lakier z drobnym, srebrnym brokatem
smart girls get more 95
oraz sypki brokat (z dość sporymi, kwadratowymi drobinkami)







Myślę że jest to idealny....
i zarazem bardzo prosty sposób na niebanalne paznokcie,
w czasie karnawałowego szaleństwa :)


Już jutro... makijaż
który idealnie komponować się będzie z takim lookiem na paznokciach




:*



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Czarne paznokcie zawsze mi się podobają. Fajny ten brokat i pasuje, ale już widzę koszmar zmywania :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami trzeba się poświęcić :P

      Usuń
    2. ja takie brokaty zmywam wacikami zawinietymi w folie aluminiową:)
      bardzo fajny mani, idealny na impreze do malej czarnej :)
      I.

      Usuń
    3. Tez się czasami poświęcam a potem klnę pod nosem.
      Nigdzie nie mogę dostać tez bazy peel off :/ (z folia to już totalnie nie chce mi się bawić :p )

      Usuń
  2. Piękne :) Żałuję, że nie mam czarnego lakieru w mojej skromnej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie:))) ten czarny lakier jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny lakier + brokat = miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh super wyglądają! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lakiery z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten lakier niby prosty czarny, ale te drobinki mu dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAaaa PIĄKNE !!!!!!!! :)
    ^^
    sama chętnie bym takie sobie ponosiła :)))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum