make up. - Mocna Kreska

1/20/2013




Witajcie :)

Dziś obiecany makijaż,
który idealnie będzie komponować się
z wczoraj dodanymi paznokciami...


W karnawale możemy pozwolić sobie na bardzo mocne,
graficzne kreski... więc do dzieła :)





Użyłam:
Twarz - Rimmel Wake Me Up
Puder - puder perłowy BIOCHEMIA URODY
Korektor - Essence
Cienie - INGLOT
Kreska - żelowy eyeliner Essence
Cyrkonie - no name
Róż - Pierre Rene
Usta - Rimmel by Kate Moss + bezbarwny błyszczyk
Tusz - BOURJOIS Volume Fast & Perfect
Rzęsy - Ardell Accents 318




:*



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny! Wszystko w idealnych proporcjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! perfekcyjna kreska, ty to masz rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kreskii <3 moje przy Twoich chowają się :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kreska ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie krechy:) Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kreska, taka kocia trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kreska- mi nigdy taka nie wyszła ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kreska. Jaka wielgachna =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Your eyeline is perfect! I'm really in love with this simple but great look! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaaa wyglądasz bosko ;) śliczny ten makijaż ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kreskoweee LOVEEEE piękneeee!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity makijaż!!! kreska,wykonanie i czystość po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna odważna kreska!
    Makijaż bardzo mi się podoba, aczkolwiek podejrzewam, że dla mnie za odważny :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamooo, ależ równe ;o rewelacja, chciałabym tak ;) ale jak ja prostej kreski od linijki nigdy nie narysowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ekstrawagancki ;) jestem także ciekawa jakiego pędzelku użyłaś do nałożenia żelowego eyelinera ?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum