OBNIŻKA ROSSMANN - 40% na wszystkie podkłady

1/21/2013




Witajcie :)

Dziś zaglądnęłam do Rossmanna w celu
zakupu nowego podkładu


Chciałam zakupić ponownie Rimmel Wake Me Up
(tak jak zawsze)...
ale okazało się, że bodajże do 27 stycznia trwa

OBNIŻKA - 40% na wszystkie podkłady!!!!


Zdecydowałam się na podkład 

L'Oreal Lumi Magique




Miałyście z nim styczność?
A może jesteście zainteresowane recenzją??
Dajcie znać :)



Jeżeli macie jakieś braki do uzupełnienia
w podkładach, to pędźcie do ROSSMANNA,
bo przy takiej obniżce,
NAPRAWDĘ WARTO!!!!




:*




You Might Also Like

19 komentarze

  1. ja chyba skuszę się na bourjois healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolałabym bourjois ale niestety w moim Rossmannie nie ma tej szafy a nie mam chwili żeby zajechać do większego miasta... no ale cóż :)

      Usuń
  2. Hmmm nie wypada nie skorzystać z takiej promocji, chociaż podkład teraz dopiero co zaczęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś skorzystałam i kupiłam dwa podkłady: match perfection i healthy mix, jestem ich bardzo ciekawa :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. też dzisiaj kupiłam podkład. zdecydowałam się na podkład Rimmel Match Perfection Foundation :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa recenzji. Czytałam o nim sprzecznie ifo, że ten podkład bardzo ciemnieje i nie nadaje się do tłustej cery a inne że jest świetny. Hmm ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potestuję minimum z tydzień i zrobię jakiegoś posta."..
      ja osobiście szukałam jakiegoś "bardziej luksusowego odpowiednika Rimmel Wake Me Up więc zobaczymy czy się sprawdzi :)

      Usuń
  6. oj, kupiłabym jakiś podkład, ale ja strasznie wolno je zużywam, a mam ich już dość dużo, więc chyba sobie podaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba się nie skuszę,gdyż mam mały zapas podkładów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie dziś tez trafiłam na tę promocję i czaiłam się nad Bourjoisem Healthy Mix, ale stwierdziłam, że najpierw muszę zużyć to co mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam aż.. 3. Lumi Magique, Healthy Mix i 123 Perfect. Najgorsze jest to, że mam jeszcze ochotę na Healthy mix serum...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :D
      daj znać jak przetestujesz... porównanie lumi i 123 perfect,
      bo nie wiem czy dokupić ten bourjois :)

      Usuń
    2. Na pewno recenzje podkładów się ukażą :)

      Usuń
    3. w takim razie będę śledzić :)
      dzięki!

      Usuń
  10. Mam Healty mix serum i jestem bardzo zadowolona (jeśli ktoś nie oczekuje znaczącego krycia) natomiast chciałabym jakiś dobry podkład rozświetlający, możecie coś polecić?
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak narazie testowałam z podkładów rozświetlających Rimmel Wake Me Up, REVLON Photoready i dziś pierwszy raz ten LUMI (o którym wspominam w tym poście)
      moim zdaniem zdecydowanie LUMI jest najlepszy jeśli chodzi o efekt na twarzy! jedynym mankamentem jest to że faktycznie schodzi w ciągu dnia...

      powiem tak.... jeżeli nie przeszkadzają Ci drobinki to spróbuj Wake Me Up bądź REVLON Photoready (oba są naprawdę bardzo dobre),
      a jeżeli zależy Ci na efekcie zdrowej cery bez drobinek to przetestuj LUMI

      Usuń
  11. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger. Mam nadzieję, że zechcesz wziąć udział w zabawie :)
    http://martaamakeup.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skusiłam się na 2: Bourjois healthy mix i healthy mix serum. Na razie kończę stary podkład, więc te muszą jeszcze grzecznie poczekać:). Ale nie mogę się doczekać, żeby sprawdzić, jaki efekt dadzą na mojej twarzy:).

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum