make up. - Sunny Day

5/28/2013



Witajcie :)


Jakiś czas temu trafiłam na
konkurs makijażowy na portalu bangla.pl...
(stąd też pojawiło się B. na policzku)


Oczywiście postanowiłam coś zmalować...
a że ostatnio mam FAZĘ na złotka, żółcie i pomarańcze -
- to wyszło bardzo letnio i świeżo :>







Użyłam:

Podkład - PAESE Long Cover
Puder - Ben Nye FAIR
Bronzer - w7 Honolulu
Róż - Bourjois
Korektor - ZAO organic makeup
Cienie - Makeup Geek
Linia wodna - brązowa kredka VIPERA
Eyeliner - EVELINE celebrities (brąz)
Tusz do rzęs - Maybelline One by One
Rzęsy - Ardell (demi wispies)
Brwi - SEPHORA brow kit
Usta - Manhattan matte lip cream



Lubicie takie odcienie letnich makijaży??? :>

<3



You Might Also Like

29 komentarze

  1. Piękne połączenie kolorów *.* Cudne zdjęcia, za każdym razem nie mogę się nadziwić nad ich jakością ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ;) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż, jestem oczarowana tym połączeniem koloru i kreską !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny make up, a te rzeski akurat wczoraj recenzowalam. Od razu poznalam, ze to Ardell DW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o letnie kolory to uwielbiam koralowy i pomarańcz ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam ogólnie za żółtościami, ale... przepiękny, po prostu zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdy nie lubiłam... a tu proszę, się wkręciłam ostro :D

      Usuń
  8. boskie kolorki;)pokaz w jakims poscie jak obrabiasz zdjl;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Siebie nie widzę w żółtym, ale u innych ładnie wygląda ;) Jesteś jedną z blogerek która wpędza* mnie w depresje swoimi ślicznymi kreskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, taki świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczne połączenie kolorów, do tego zdjęcia takie przejrzyste ♥ Zazdroszczę, bo mi za nic w świecie nie chcą takie wyjść :(

    OdpowiedzUsuń
  12. wow... przepiękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :*

    Masz ochotę na nowości w szafie ? Masz okazje na wyciągniecie ręki. Wystarczy , że weźmiesz udział w moim konkursie, do wygrania bon o wartości 100$ !

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    zapraszam i pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny jest! Przypomina mi zachód słońca :)
    Chciałabym kiedyś umieć malować tak perfekcyjną kreskę...

    OdpowiedzUsuń
  15. What makeup geek eyeshadows did you use?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum