HAUL kosmetyczny. - 30.08.13

8/30/2013



Witajcie :)


Dziś obiecany HAUL...


W tym miesiącu postanowiłam zainwestować w kilka 'pewniaków'...
oczywiście doszło też coś nieplanowanego, ale to już tak jest! ;>




.............................................................................


Zaczynamy...




Rozświetlacz firmy the Balm...
o którym jest już na tyle głośno, że i ja się skusiłam!!!

Jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu...
i nie wiem jak mogłam go wcześniej nie mieć!!!




Paleta 3 róży do policzków firmy Sleek (LACE),
którą dostałam do testowania od urodomania.com... <3

Nie mam jeszcze takich odcieni, więc bardzo się przyda!...
potestuję troszkę i pojawi się recenzja ;>




To małe CUDO chodziło za mną już długi czas...

Piszę już o tym wszędzie...
że jest to NIESAMOWITY kosmetyk, wart każdej złotówki!!!

RECENZJA niedługo ;>




Ten lakier zobaczyłam wczoraj na idaliablog.com...
i uznałam, że muszę go koniecznie dzisiaj dorwać!!!




Wszędzie je ostatnio widzę, więc kupiłam...

PIĘKNIE PACHNIE!!! mam nadzieję, że tak działa - jak pachnie ;>




O tej pomadce wspominałam już na fanpage...
jest to najładniejszy koral, z jakim miałam do czynienia!

Już od dawna jestem bardzo zadowolona z innego odcienia tej szminki,
ale nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi na ten...

Nie wiem jak to się stało... ale jeżeli szukacie pięknego KORALU,
to polecam sprawdzić właśnie ten!


.............................................................................


Macie któryś z tych produktów???...



<3


You Might Also Like

36 komentarze

  1. Nie używałaś wcześniej rozświetlacza? o.O
    Ja to sobie nie wyobrażam makijażu bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogłabyś mi udzielić info po ile ten balsamik z Nivei oraz rozświetlacz?? :D czekam na recenzję Aqua Brow i jestem za recenzją tych róży ze Sleeka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ;>

      za ten balsam zapłaciłam dzisiaj w NATURZE ponad 7zł (promocja z ponad 9zł)...

      co do rozświetlacza - na urodomanii (bo tam kupowałam) 61,90 http://urodomania.com/rozswietlacze/991-thebalm-mary-lou-manizer-rozswietlacz.html :)

      Usuń
  3. To trio z Sleeka mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam aqua brow mufe,
    a bardzo chciałabym miec ten rozswietlacz. Nie wiem jak moge bez niego zyc ;)?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem jak mogłam wcześniej :P a MUFE jak u Ciebie się sprawdza?

      Usuń
  5. Też mam zamiar kupić paletę róży Sleek. Posiadam kilka paletek cieni z tej firmy i jestem z nich mega zadowolona. Czekam na recenzję tej paletki! :)

    Zapraszam również do mnie kosmetycznyocean.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że udało Ci się upolować lakier :)
    A balsam Nivejki działa tak jak pachnie - bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masło cudne... maziam się nim cały czas teraz :P:P:P

      Usuń
  7. Fajne zakupy, właściwie wszystko w mim guście. Lakiery z Bell uwielbiam i masełka Nivea też. O rozświetlaczu Mary- Lou gdzieś już czytałam, w samych superlatywach. Swego czasu sama się zastanawiam nad jego zakupem. Koniec końców zdecydowałam się na produkt Benefita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam w planach wypróbowanie Benefit'a, bo nie miałam jeszcze styczności ;>

      Usuń
    2. Mnie zachwycił, ale to mój pierwszy rozświetlacz, więc porównania nie mam:)

      Usuń
  8. pracowałam w perfumerii więc miałam styczność z tym rozświetlaczem. Gdyby nie fakt, że sprzedał się w mgnieniu oka sama bym w niego zainwestowała bo jest fenomenalny. Zainteresowałaś mnie tym produktem z MUFE, może sama przetestuję. Co do balsamu z Nivea jak dla mnie bardzo fajny kosmetyk. Nakładam go nie raz na noc a rano dalej jest na ustach. Zapach w sam raz:)Ten Nudziak też wczoraj zwrócił moją uwagę i nie wiem czy sama nie ulegnę:D zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mufe polecam z całego serca! najlepiej poprosić o próbkę w SEPHORZE i sprawdzić ;>

      Usuń
  9. Jejku wszyscy tak chwalą tą 16 z rimmela a ja już mam dużo pomadek i mam dylemat :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. taa ;> miałam próbki 10 i 25 tak jak mówiłaś... ale jednak w 10 się lepiej czuję! teraz nie mogę patrzeć na 'gołe' brwi HAHA :P

      Usuń
  11. Mnie również lakier bardzo się spodobał, muszę go na dniach ogarnąć dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny haul! Mam maselko i jest swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, ile cudowności! Nic z nich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tę pomadkę kate, zobaczyłam u koleżanki, zakochałam się w kolorze i musiałam mieć ;) kolor niesamowity, konsystencja już mniej, bo sucha, podkreśla skórki, trzeba się z nią umiejętnie obchodzić, ale ten kolor jest tego warty :) rozświetlacz też mi się marzy (na razie mam płynny z inglota) i bronzer z the balm...

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam tą pomadkę, jest śliczna:) rozświetlacz świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. aqua brow też kupiłam, musiałam jeszcze dokupić pędzelek z sephory

    OdpowiedzUsuń
  17. wszyscy piszą o tym masełku do ust, wiec chyba i ja go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. po cichu marzy mi się aqua brow, ale cena niestety bije na głowę mój portfel póki co :) masełko z nivea mam w wersji karmelowej, a makadamia czeka na otwarcie - świetne właściwości pielęgnacyjne, przyjemny zapach, dla mnie bomba :) róże sleek mają ciekawe kolory, chociaż ja pewnie bym wybierała najbardziej klasyczny. przyjemnego używania nowości!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum