SESJA ZDJĘCIOWA - Floral Crown

8/26/2013




Witajcie :)


Dzisiaj POST trochę z innej bajki...


Jakiś czas temu wspominałam na fanpage,
że przygotowałam nową sesję zdjęciową :>

Otóż... pewnie wiele z Was wie, że z zawodu jestem FOTOGRAFEM...
i przed założeniem bloga, właśnie w zdjęciach głównie skupiałam mój wolny czas!


Wszystko pozmieniało się w momencie, w którym przy sesjach
pojawiała się Pani wizażystka... czyli mój wielki zachwyt i chęć zamiany miejsc!

No i poszło... FOTOGRAFIA została w kącie, a mój Świat ogarnął WIZAŻ <3


Czasami jednak mam niedosyt...
czuję, że robię za mało i muszę zrobić jakąś nową sesję!

Znalazłam śliczną buzię... więc NIC TYLKO MALOWAĆ i FOTOGRAFOWAĆ ;>










foto / make up / stylizacja - Dressed in mint


.............................................................................


Ostatnio zachwycałam się fotografiami, gdzie główną uwagę skupia WIANEK...
i też dlatego postawiłam tutaj na kwiaty we włosach :>

Początkowo nie chciało mi się bawić w robienie takiego wianka...
więc zaszłam do kwiaciarni - gdzie cena wykonania mnie na tyle przeraziła,
że ostatecznie zrobiłam go sama!

Oczywiście w takich sytuacjach - naszym najlepszym przyjacielem jest YouTube,
więc tam też znalazłam najłatwiejszy sposób na wianek ze sztucznych kwiatów...
gdzie łodygi są wykonane z drutu i wszystko ładnie się łączy :>


PRZYKŁADOWE WYKONANIE znajdziecie w filmiku niżej...
efekt końcowy zależny jest od rodzaju kwiatów ;>




.............................................................................


Mam nadzieję, że sesja i jej cała oprawa się spodoba...

...a osoby ciekawe moich wcześniejszych projektów fotograficznych,

Tam znajdziecie więcej moich zdjęć :>

Tylko ostrzegam... dawno nie było żadnych aktualizacji
i raczej nie pojawi się w najbliższym czasie nic nowego, ponieważ
blog totalnie ogarnął moje życie i jest dla mnie PRIORYTETOWY!!! ;>


.............................................................................


a już jutro... pojawi się CUDNA czerwona szminka
z palety INGLOT w akcji! ;>



<3


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ba ! Pewnie że się podobało, a modelka jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się, oj podoba! A i modelka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna sesja z piękną modelką! no i pięknym wiankiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! uwielbiam zdjęcia z kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sesja!:) Zdolna bestia z Ciebie!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No no no, zazdroszczę takiego zawodu. Fotografia u mnie to jedynie pasja.. Która niestety mocno poszła do tyłu :(
    Piękny ten wianek i makijaż i zdjęcia! Cudo! Masz mnóstwo talentów kochana :)

    PS. Zapraszam na pierwsze forum zrzeszające blogerki kosmetyczne! Dopiero się rozwija, ale zapraszam do rejestracji i udzielania się! http://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna modelka i piękne zdjęcia ;) i świetny wianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Waaaa, świetna sesja *.* Mi także podobają się takie wianki, tylko coś nie mogę się zabrać do zrobienia własnego xD Czekam na Inglota w akcji! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja jest przepiękna, jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna modelka! Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, tajemniczy nastrój na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bużka rzeczywiście śliczna:)Sesja też fajnie wyszła. Nic tylko fotografować dalej...

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjęcie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia i piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum