RED lips - czerwień INGLOT #28

8/27/2013



Witajcie :)


Wczoraj zapowiadałam... że dziś pojawi się
czerwona szminka z palety wkładów INGLOT - w AKCJI!


Nigdy nie przepadałam za czerwienią na ustach,
więc też przy kupowaniu różnych produktów do ust, była ona zawsze pomijana...

Kompletując paletę wkładów INGLOT,
o której pisałam TUTAJ <klik>... zakochałam się w odcieniu #28!




Jest to PRZEPIĘKNY odcień czerwieni...
który nie jest ani za pomarańczowy, ani też zbyt niebieski!

Jest NIESAMOWITY! <3




Jak na czerwień (która jest zazwyczaj problematycznym kolorem na ustach)...
bardzo łatwo się z nią pracuje! Konsystencja jest bardzo kremowa i ładnie się trzyma :>


W makijażu - w którym tak dużą uwagę skupiają usta,
postawiłam na główną zasadę... czyli delikatniejsze oko!

Pamiętajcie, że zasady są po to aby je łamać...
ale trzeba mieć pewność, że efekt końcowy nie będzie PRZESADZONY!!!




Widać też tutaj, jak na moich brwiach prezentuje się Aqua BROW #10...
ale pełna recenzja pojawi się później ;>


Natomiast mówię już teraz, że JESTEM ZACHWYCONA!!! <3


.............................................................................


Dajcie znać czy macie swoją ULUBIONĄ czerwień ;>



<3


You Might Also Like

25 komentarze

  1. swoją uwagę skupiłam na przepięknym makijażu oczu, Twoja propozycja wydaje się być idealna do szkoły :) jakich cieni użyłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ci w czerwonych ustach !

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny odcień! cudnie się jarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna czerwien
    moja ulubiona to matowa czerwien ze sleek
    a u mnie pewne zmiany
    wrzucialam dzis pierwszy filmikna youtube
    jesli masz ochote zobaczyc-zapraszam+bedzie mi milo
    oczywiscie to debiut wiec z mocnym przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i to jest czerwień ! :D przepiękny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczwiscie cudo!czegos takiego szukałam !

    OdpowiedzUsuń
  7. szminka przepiękna - teraz też widzę, że to cudeńko do brwi serio ładnie wygląda! Makijaż oczywiście trafiony w moje gusta! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ostatnio takie czerwienie na ustach. Sama ostatnio kompletuję. chyba się też skuszę na taka paletkę i konkretnie na taki kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ! Niesamowity ten odcień ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten kolor, zainteresuję się tymi pomadkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta czerwień pięknie podkreśla Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna czerwień!
    Mimo, że mam dopiero 18 lat bardzo lubię ten kolor na ustach, jednak najlepsza u mnie nie pomadka, a błyszczyk Maybelline Superstay, który świetnie się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna czerwień :) masz idealne usta i śmiało możesz malować je mocnymi kolorami. Moje niestety trzeba "narysować" od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest piękny, chociaż ja nie odważyłabym się wyjść w takiej czerwieni..

    Zapraszam https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ na pierwsze forum blogerek kosmetycznych! Zapraszam do rejestracji i udzielania się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor. Ja niestety baaardzo źle czuję się w mocnych i wyrazistych kolorach na ustach:( Jedyne jakie akceptuje "na sobie" to wszelkie odcienie brudnego różu i cielistych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny odcień, bardzo Ci pasuje! ogólnie bardzo lubię Inglot, ale szminka (klasyczna) to jest jak dotąd jedyny ich produkt, z którego średnio jestem zadowolona - jest za sucha. a jak tutaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konsystencja wkładów jest bardzo kremowa i fajnie się pracuje... są one jednak dość ciężkie i używane na codzień mogą wysuszać! ale przy dobrej pielęgnacji krzywdy nie zrobią ;>

      Usuń
  17. Kurcze! Ależ Ty masz piękne usta!! Idealny kształt!

    Zapraszam do mnie:
    www.WingsOfEnvy.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum