make up. - Sleek Ultra Mattes V2 DARKS + tutorial

10/17/2013



Witajcie :)


Dawno nie było nic makijażowego - przez mój brak czasu...
ale dziś wracam do Was z makijażem i tutorialem :>




Makijaż w całości wykonany został moją najnowszą
paletą Sleek Ultra Mattes V2 DARKS...
która jest najlepszą paletą tej firmy jaką mam!


Wszystkie cienie są matowe, co lubię w niej najbardziej!...
poza tym jak to zawsze z tymi paletami bywa -
świetny pigment, odcienie i jakość w dobrej cenie!!!


Paletę możecie kupić m.in w sklepie Ladymakeup...









Niedługo przygotuję jeszcze dla Was swatche odcieni tej palety...
a teraz zapraszam na TUTORIAL ;>






<3


You Might Also Like

38 komentarze

  1. Pięknie Ci to wyszło. Ja też niedawno malowałam tą paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę paletę od jakiegoś czasu, a kupiłam ją głównie ze względu na tę piękną zieleń :) Jednak na razie za mocno jej nie używam, bo jakoś mało mam okazji na mocniejszy makijaż :) Ogólnie pięknie Ci to wyszło, jestem pod wrażeniem jakości zdjęcia, a widzę, że robione metodą lustrzanka i okno :) ehh ja mam straszne problemy z dobrym uchwyceniem oka w ten sposób i kolory też zwykle wychodzą nie te...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak światło dzienne to najlepszy przyjaciel, tylko zazwyczaj wracam do domu jak już go nie ma...

      Usuń
  3. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny makijaz, zauroczyla mnie ta zielen *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, jak mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę paletę :D Moja jedyna ze Sleeka, ale ją uwielbiam :)
    Twój makijaż piękny, lecę obejrzeć tutorial, może uda mi się powtórzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak super, że jest do tego makijażu tutorial :) marzy mi się ta paleta, bo na jesień ma świetne kolory :) i ta zieleń <3
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to połączenie kolorów;) Pierwszy raz widziałam je u Katosu i musiałam kupić tą paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiąc pierwszy makijaż na bloga właśnie tą paletą... nie mogłabym użyć innego zestawienia, bo to jest faktycznie przecudne ;D

      Usuń
  9. Mam tę paletę od miesiąca i ja ubóstwiam, jest fantastyczna!!
    Fantastyczna jak Twój makijaż :) - piękny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się że pierwszy raz oglądam Twój filmik .. zwykle czasu miałam za mało. Filmik super i muszę Ci to napisać - masz fantastyczny głos!! :))

      Usuń
    2. ojej bardzo dziękuję! ja za nim nie przepadam :P ale chyba tak już jest, że nie lubimy tego co mamy ;>

      Usuń
  10. Makijaż nieskomplikowany, a efekt rewelacyjny!! Mam tę paletkę więc spróbuję odtworzyć ten makijaż i jeśli nie masz nic przeciwko wstawię na bloga :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywiście, że nie mam! maluj maluj... chętnie zobaczę :D:D

      Usuń
  11. uwielbiam ta paletkę :) szczególnie na jesień się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą paletką i uwielbiam ten makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
  13. hej kochana <3
    czyżby ukradli ci zdjęcie ?
    http://torebunia.pl/mobile/item.php?id=19409

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny :) Mam nadzieję że ta właśnie paletka wejdzie niedługo w moje posiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny makijaż :) Dowód na to, że prostota jest najbardziej zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż :P ja już prawie brałam tą paletę specjalnie dla tej zieleni :P ale znalazłam pojedynczy cień :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paletka ściga mnie odkąd tylko pojawiła się w sprzedaży, ale jakoś nigdy nie mogę funduszy upolować na nią:) Makijaż przepiękny, cudownie rozcierasz cienie i efekt jest taki miękki i delikatny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż!!!
    Ten kolor zielony podobno jest w KOBO, muszę go zakupić i do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż :) Chciałabym umieć się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maaaamo, ale pięknie. U mnie ta sleekowa zieleń na oczach wygląda jakoś tak brudno. Nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing combination of colors! Sleek palette looks very good. And I absolutely love your hair! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna butelkowa zieleń !

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję i zapraszam do siebie: http://aniatestujeprodukty.blogspot.com/
    Bardzo interesujący blog. Kolory na oczach nosisz świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jedyna zieleń jakiej używam na oczach to forest green z kobo, ale u Ciebie też wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie i tak... czysto :). Jutro chyba właśnie podobnie się umaluję ;)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej:) ja mam pytanie o pędzle z bdellium którego uzylas w tutorialu. Jak sie sprawdza i jaki to numer:)

    OdpowiedzUsuń
  27. super! wlasnie się zastanawiam nad ta paletka, mam tylko jedna póki co AU Natural ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przecudna zieleń!
    choruję na tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum