make up. - pastelowo z GLAZEL + TUTORIAL

11/08/2013



Witajcie :)


Dziś mam dla Was obiecany filmik z pastelowym makijażem,
który wczoraj pojawił się na moim profilu FB...


Zdjęcie pochodzi z wczorajszej próby kręcenia fimiku, ale dzisiaj starałam się
zrobić go dokładnie tak samo... więc myślę, że na filmie jest w miarę podobnie ;>




Makijaż w pełni wykonany paletą matowych cieni GLAZEL...




W przyszłym tygodniu pojawi się również recenzja rzęs firmy NEICHA,
które możecie zobaczyć w tym właśnie makijażu... więc już teraz zapowiadam ;>


A teraz zapraszam na TUTORIAL...






<3


You Might Also Like

30 komentarze

  1. Makijaż jest przepiękny! Już zabieram się za oglądanie filmiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten makijaż jest perfekcyjny ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne oczko! makijaż boski! subtelni i dopracowany..buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá!!!, Deus seja contigo, tenha um final de semana abençoado,
    amiga bela maquiagem amei, blog maravilhoso SUCESSO AMIGA.
    Grupo: https://www.facebook.com/groups/1432950500258717/
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż. Bardzo subtelny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, lubię takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boski makijaż, uwielbiam taką kolorystyke

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny makijaż, z resztą jak każdy w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  10. bardzo ładny makijaż, nie pomyślałam że można plasterek wykorzystac do kresek, skorzystam z tego też :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę piękny makijaż!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo, że są to kolory, których bym nie wybrała, to o dziwo, sam makijaż wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooo, bardzo mi się podoba ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! Jak zresztą każdy. Ja też czasem używam tej techniki z plasterkiem. Super patent, ale ja plaster układam trochę inaczej, bo prowadzę niewidzialną linię od krawędzi nosa do zewnętrznego kącika oka i w taki sposób optycznie odciągam oko. http://ekaterinakozlova.com/kobo-make-up/ (tu go możesz zobaczyć tyle, że bez tutorialu) PS. mam nadzieje, że nie odbierzesz tego jako spam, ale rada koleżanki po fachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny makijaż, ciekawy i delikatny, super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny... Ja go na pewno wykorzystam! Jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny, za każdym razem nie mogę się napatrzeć na Twoje dzieła :) Zawsze masz tak pięknie roztarte cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcyjnie i pomysłowo, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo przyjemnie sie Ciebie oglada:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum