SZUKAJ NA BLOGU:

Ładowanie...

18 marca 2014

SLEEK Del Mar Volume 1 - pierwsze wrażenie + swatche



Witajcie :)


Dziś mam dla Was pierwsze spojrzenie na najnowsze dziecko Sleek 
Del Mar Volume 1 ♥


Kolejny raz narobiłam tyle zdjęć, że nie mogłam zdecydować,
które Wam tutaj pokazać i dodaję wszystkie - a co mi tam ;P





Ostatnio w paletach Sleek'a było dużo błysku, więc miłośniczki
matowych odcieni powinny być bardzo bardzo zadowolone ;)














Jakość i pigmentacja wygląda tak jak zawsze... czyli ŚWIETNIE ♥

Kolorystyka palety inspirowana jest letnimi barwami malowniczej IBIZY...
dlatego też moim zdaniem idealnie sprawdzi się w wiosenno letnich makijażach,
w których mamy prawo pozwolić sobie na odrobinę koloru na oku ;)


----------------


Niżej SWATCHE odcieni :>








PODSUMOWUJĄC


Dla mnie BOMBA! ponieważ Sleek włożył tutaj barwy, których jeszcze nie mam
w innych paletach (mając ich sporo) - więc wielki plus za oryginalność tych odcieni!

Jeżeli chodzi jednak o moją estetykę makijażu, to na pierwszy rzut oka wydaje mi się,
że trudno będzie mi wykonać makijaż z wykorzystaniem jedynie tej właśnie palety...
ponieważ osobiście uwielbiam bardziej szalone barwy łączyć z neutralnymi cieniami -
wtedy makijaż choć jest kolorowy, nie wygląda na przekombinowany...

Myślę że w przypadku makijaży dziennych będzie łatwo, ale w przypadku makijaży
na wieczór myślę, że paleta Del Mar sprawdzi się o wiele bardziej w formie dopełnienia
drugiej neutralnej niż całkowicie samotnie... bo niby mamy tutaj idealny jasny brąz do rozcierania,
ale dla kompletnej satysfakcji brakuje mi jakiegoś ciemnego brązu bądź czerni żeby dodać tutaj pazura.

Oczywiście dla mnie to nie problem... ponieważ otworzę szufladę i wyciągnę
przykładowo Au Naturel albo jakieś pojedyncze cienie - ale jeżeli jest tutaj osoba,
która chce tę paletę kupić i nie ma w swojej kolekcji żadnych ciemnych brązów,
bądź czerni - to ja osobiście polecam zrobić właśnie taki mini komplet ;)


----------------


Paleta dostępna będzie w kwietniu m.in. na



Dajcie znać jak Wam się podoba...
a już niedługo pierwsze makijaże ;)))



<3


63 komentarze:

  1. Śliczna jest ta paletka! Takie nietypowe kolorki ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 20 paletkach Sleek, które mam ta jakoś mnie niczym nie zaskoczyła, nie ciągnę mnie do niej o dziwo! Ładna, ale to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wszystkie 34 paletki i i tak tę kupię xD

      Usuń
  3. Piękna, kolory rzeczywiście inne niż w reszcie. Trochę mnie to wkurzało, że mają 13 palet kolory mi się dublują, a czarnego cienia mam od cholery i starczy mi do końca życia (bo w większości paletek jest). Sleek kusi niesamowicie, ja jeszcze nie kupiłam Garden of Eden, a już jest kolejna do wzięcia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne kolorki <3
    Nie mam jeszcze żadnej paletki ze Sleeka, nie wykluczam, że ta będzie tą pierwszą, bo kolorki są wspaniałe, aż chce się coś letniego zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, ale też mam tak jak Ty, że potrzebuję czegoś neutralnego do dopełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda. Na zapowiedziach nie zachwyciła mnie, ale na swatchach kolory wyglądają rewelacyjnie. Muszę się nad nią zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory ;) bardzo na nią czekałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i też uważam że kolory są inne i wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory pikne, aleeeee ufff...nie jaram sie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory pieknę ale mam wrażenie że zaczynają się powtarzac...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o niej marzę odkąd zobaczyłam jej zapowiedź. Kolory ma fantastyczne! Mam nadzieję, że kiedyś i mnie będzie dane ją posiadać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, maty to moje ulubione cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory ładne, ale jakoś nie wyobrażam sobie w nich mojego oka ;)
    Takie kolory bardzo podobały by mi się np. na letniej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i są maty, których odczuwam deficyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielki plus za zupełnie nowe kolorki :) Blue Marilyn jest przepiękny!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś do mnie nie przemawia ta paletka. Cały czas marzy mi się Sunset :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. z jednej strony fajna, bo jest coś nowego, z drugiej paletka nie jest samowystarczalna (takie dopełnienie neutralnych paletek)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam w kwietniu kupić garden of eden ale chyba ta mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jakie świetne kolorki. Ja mam już 4 paletki Sleek'a, więc te cienie z pewnością by się miały z czym połączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już ją bym chciała mieć - kolorystyka fantastyczna :-))) Nie doczekam się chyba do tego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. O, faktycznie niezła! I odcienie dość oryginalne ;) Podobają mi się najbardziej ta morskość i zgaszony fiolet, piękne wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki ma super! Ale majac juz 5 palet nie skusze sie na kolejna :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na nią od zapowiedzi . Kocham te kolory i w dodatku większość mat - uh ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne kolory sa w tej paletce ale mi sie chyba nie przyda :P nudziakowa dziewczyna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory bardzo ładne ale nie wiem jaki makijaż mogłabym z niej stworzyć. Masz rację, cieniami z tylko z tej paletki osobom, które malują się dla siebie i nie mają wiele innych palet i nieci ciężko będzie zrobić jakiś makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  28. kolory petarda;D ależ kombinacji będzie można stworzyć;D Pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczne kolorki ... takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne kolory! Oj już widzę te kolorowe makijaże... :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. zazwyczaj te palety mnie nie obchodza,ale ta jaka jedyna zapragnęlam mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. urzekł mnie kolor blue marlin :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wzdycham do tej palety od kiedy pojawiła się jej zapowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o prosze, bardzo ładne kolory! kupię,kupię,kupię! ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna paleta, faktycznie bardzo oryginalne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  36. recenzja i zdjęcia jak zawsze perfekcyjne kochana:)) i fajnie podsumowałaś pod koniec:)) wiele kolorków jest idealnych do makijazu ślubnego więc chyba się w nią zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie bomba! Muszę ją koniecznie zakupić i super, że jest tyle zdjęć. Pełen profesjonalizm :-) A.

    OdpowiedzUsuń
  38. Paletka Piękna...Szczegóolnie ten niebieski/kobaltowy który podobno ma być hitem tej wiosny...Cudo..:) ja jako uzależniona od sleek'a muszę ją miec...bo kocham ich cienie..

    OdpowiedzUsuń
  39. oj musze się na nia skusic pieknna zapraszam tez do siebie http://sposobnawszystkoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo wiosenna, piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiekne kolory! :) Zawsze chodzilam kolo sleeka ale nie wiedzialam ktora paletke wybrac, a teraz juz wiem! Bedzie idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Całość zdecydowanie dla mnie zbędna, ale cień lounge lovers <3

    OdpowiedzUsuń
  43. biel i zieleń są cudowne :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolory przepiękne, ale mam już zdecydowanie za dużo palet Sleeka ... Tym razem passs.....

    OdpowiedzUsuń
  45. Mimo, że jakoś do sleeka nie pałam jakąś płomienna i dozgonną miłością ta paleta trochę kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak bardzo chciałabym ją mieć :) Ten turkus jest przepiękny! Pięknie ta paletka by się komponowała razem z moimi 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam w szoku, jak dowiedziałam się (byłam i na własne oczy widziałam!) szafę Sleeka w drogerii Jasmin. Przynajmniej w tej mieszczącej się w Krakowie. Miło zobaczyć te wszystkie paletki i całe Sleekowe dobroci na żywo :D. Ale tej nowej jeszcze nie było, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  48. łoooo! Jaka piękna! Teraz muszę ją mieć koniecznie! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  49. przymierzam się do tej paletki, kwiecień niebawem:) btw świetny blog, piękne zdjęcia i makijaże. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Idealne kolory! Tak jak poprzednia, Garden of Eaden raczej nie była stworzona dla mojego typu urody (zima), tak te z Del Mar są strzałem w 10-tkę. Mało tego, cały zestaw to świetny przekrój przez najmodniejsze kolory nadchodzących wiosny i lata. Będzie świetnym dopełnieniem dla zimowej Celestial.

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne kolory, ale jakoś mnie szczególnie nie zachwyciła, aż się sama sobie dziwię ;P :(

    OdpowiedzUsuń

SHINEBUBBLES ♥♥♥ kulki do wbijania pędzli - jak SEPHORA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...