MAC - A Novel Romance Collection #2

9/17/2014




Hej :)


Dziś pokażę Wam z bliska drugą część produktów jakie posiadam, z kolekcji
MAC "A Novel Romance" ♥




Wcześniej pokazywałam pomadkę, którą znajdziecie w linku niżej...



----------------

Następnie mamy cienie z serii Electric Cool Eye Shadow w dwóch odcieniach:  piękna miedź COIL oraz chłodny jasny róż LOVE POWER

O tych cieniach wspominałam już dwukrotnie w moich filmach na kanale, ponieważ jest to coś cudownego! Tłusta konsystencja, mocna pigmentacja, bezproblemowa aplikacja i trwałość nie do zdarcia ♥♥♥

Jeżeli jeszcze nie widziałyście na kanale makijażu, gdzie miedziany cień idzie w ruch, to zapraszam ;) Film znajdziecie pod linkiem --> youtu.be/OdofcCHFtys <klik>







Prócz swatchy przygotowałam też dla Was porównanie różowego cienia MAC, do popularnego L'oreal Color Infallible w odcieniu Forever Pink. Mówiłam już wcześniej we wspomnianym filmie, że cienie są troszkę podobne w konsystencji do drogeryjnych prasowanych pigmentów L'oreal, natomiast na swatchu możecie sobie dokładnie zobaczyć, że MAC jest o wiele bardziej tłusty i przez to zdecydowanie łatwiej chwyta się skóry nie zostawiając grudek które mogłyby się osypać. Nie zmienia to faktu, że obie formuły godne są polecenia ;)

Jeżeli będę miała okazję, to sprawdzę jak te cienie mają się do folii z Makeup Revolution, ponieważ z obserwacji wydają mi się być również podobne.





----------------

Ostatnim produktem z tej kolekcji jest kredka do oczu w przepięknym odcieniu Evil Twin, opisywana na stronie MAC jako płynny eyeliner w kredce.

Nie miałam okazji jej jeszcze dokładnie wytestować, więc jeszcze nie powiem Wam, czy faktycznie ma trwałość eyelinera... natomiast sprawdzę to przy najbliższej okazji, bo nie jest tania i mam wielką nadzieję, że się spisze ;)






Kolekcja dostępna oczywiście na www.maccosmetics.pl ;)



A. ♥


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Wszystko cudne, piękne kolory... ale pomadka totalnie skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała kolekcja wygląda bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kredka do mnie nie przemawia, ale reszta rewelacyjna! i ta szminka - ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz cudowne te usta <3 Kolor szminki rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. miedziany cień jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie i pomadka tak,ale faktycznie kredce jakby czegoś brakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka ładna:) ale cienie robią największe wrażenie:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne produkty <3 Czekam z zapartym tchem na inne makijaże z tymi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna szminka i ten miedziany cień ♥ Tylko kredka trochę rozczarowująca, gdyby była bardziej na pigmentowana, bardziej kryjąca to na pewno znalazła by się na mojej liście marzeń kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kolory wyglądają świetnie :) uwielbiam miedziany cień <3

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłabym się na tą szminkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie wszystko do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam z nadzieją, że mnie też kiedyś będzie stać na MAC'a :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś zaszaleję i skuszę się chociaż na jeden produkt marki Mac tak na wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum