nails. - Indian Roses / Gold Disco

1/28/2015




Hej :)


Szybki wpis paznokciowy, z moim nowym mani...
w rolach głównych oczywiście lakiery hybrydowe Semilac, o których pisałam już nieraz ;)






Na koniec dodam tylko, że jeden z paznokci straszliwie mi się złamał z boku, aż do środka płytki... natomiast było mi tak strasznie żal go obcinać, że testuję tutaj domową metodę ratowania złamanego paznokcia!!! Na razie jest ok i jak wytrzyma tyle ile ma wytrzymać, to będę miała totalny HIT, który dokładnie opiszę Wam na blogu ;) Trzymajcie kciuki!!!! <3


A.


You Might Also Like

27 komentarze

  1. 097 <3 fenomenalny kolor, który na pewno pojawi się w moim nowym zamówieniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matuniu jak pięknie dobrane kolorki,zakochanam normalnie w Twoich pazurkach,kurcze powiem Ci ze nie lubię strasznie takich spiczastych paznokci,jakoś bleee są dla mnie,ale u Ciebie na tych Twoich długich pięknych palcach,po prostu wygląda to miodziooooo. Już jestem ciekawa co tam wymyśliłaś z ratowaniem pazurka :) Buuziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie złożyłam kilka dni temu zamówienie i wybrałam ten o to kolorek nr 097, jest śliczny :) Całość prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i nie dodał się mój komentarz :( w każdym razie pisałam, że zakochałam się w doborze tych lakierów <3 nie jestem wielbicielką różów, ale ten zdecydowanie skradł moje serce! Jak tylko zakupie lampę (w końcu!) to zdecydowanie kupię te lakiery, miałam okazję mieć już gold disco na paznokciach i jest zniewalający, a ten róż <3 kurcze no nie mogę się doczekać aż zgapię Twoją kompozycję :D btw idę na wesele i własnie taki róż jak indian roses idealnie pasowałby do mojej sukienki, do wesela raczej nie dam rady zakupić lakierów i lampy, ale może któraś zna/widziała jakieś zwykłe lakiery podobne własnie do 097?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki, lakiery też cudne. Chyba też się skuszę na hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  8. 097 cudowny ! W ogóle masz piękne paznokcie, kształt, długość, wszystko :)
    Ja też mam domowy sposób na ratowanie złamanego paznokcia, ciekawe czy ten sam co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :) Mnie niestety też się okropnie złamał paznokieć i ratuję go jak mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor. Ładne paznokcie.
    Mnie często nieoczekiwanie łamały się właśnie z boku .... ratowałam się "sklejaniem = wzmacnianiem" płytki chusteczką :)) Pomagało, ale skuteczność tej metody była zależna od ilości pęknięcia w głąb płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ten kolorek jest na prawdę świetny! Chyba czas w niego zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz sie dawno czailam na ten kolor, teraz na pewno sie na niego skusze! I fajne te kropeczki zlote- proste, ale efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Indian Roses to mój ulubieniec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne pazurki :D
    Kolorki są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaję się na ten 097 ;) Jeszcze trochę i dołączy do mojej rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie :) czekam z nie cierpliwością na post o tej domowej metodzie. MI też tak często się zdarza, zwłaszcza przy domowych porządkach

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny efekt!
    klasa w neutralnym kolorze, cudo !

    OdpowiedzUsuń
  18. boski jest ten 097, zamawiam przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pęknięte paznokcie nie raz popsuły mi nastrój i mani. ;d ja się ratuje w takich sytuacjach przedłużeniem.. Ten kolor Indian Roses jest obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kształt pazurków masz:) mani extra!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny jest ten Indian Roses:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! czekam na post o ratowaniu paznokci,bardzo się przyda :))
    Stay glam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum