MAC - Isabel and Ruben Toledo Collection

3/21/2015




Hej :)

Dziś 2-ga część moich nowości firmy MAC... i w tym poście skupię się na kolekcji, zaprojektowanej przez jedną z najsłynniejszych par w świecie mody oraz sztuki ilustracji.

MAC - Isabel and Ruben Toledo Collection




Zacznę od opakowań, ponieważ cudowną rzeczą jest posiadanie cząstki prawdziwej światowej sztuki we własnych rękach... i do tego jeszcze w formie kosmetyków! 


Isabel Toledo to znana projektantka mody, której kreacje nosi sama Michelle Obama... natomiast Ruben Toledo tworzy wyjątkowe ilustracje pojawiające się w wielu znanych magazynach i książkach.

Czarno biały, trochę abstrakcyjny design od razu mnie pochłonął i jest to chyba najciekawsza kolekcja pod tym względem, jaką widziałam!




Moja gromadka składa się z dwóch pomadek o matowym wykończeniu...
Sin > piękne neutralne bordo oraz Barbecue > pomarańczowa czerwień







Następnie jest błyszczyk Lipglass w odcieniu Oxblood >
czyli bardzo piękne zgaszone brzoskwiniowo różowe nude ♥





Na końcu jest najbardziej wyjątkowa część mojej gromady, czyli tusz do rzęs w odjechanym limonkowym odcieniu Chlorafill ♥

Coś czuję, że przy doborze odcieni ostatnie słowo należało do Isabel... ponieważ jest to coś, co idealnie sprawdzi się w makijażach z wybiegów! Już w głowie mam makijaż w odcieniu fioletów z limonkowymi rzęsami i na pewno taka kombinacja pojawi się na kanale w najbliższym czasie ;)






Kolekcja Toledo dostępna jest na www.maccosmetics.pl ;)


Jak Wam się podoba???
A.


You Might Also Like

36 komentarze

  1. Mam jedną pomadkę :) ten limonkowy tusz jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz ma przepiękny kolor i czekam z niecierpliwością na makijaż z nim ;) błyszczyk jest w moim ulubionym kolorze a szminki mają boskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten tusz na rzęsach i nie wiem ile były wino zdjęcia, ale wyglądał okropnie.
    Ale chętnie zobaczę go w akcji w Twoim filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania są genialne, też nie mogłam się oprzeć i kupiłam sobie odcień Opera, właśnie takiego koloru brakowało mi w mojej MACowej kolekcji szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak na rzęsach wygląda ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mega ciekawa tego tuszu :) pomadki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. za czerwienią o pomarańczowych tonach nie przepadam, ale reszta...zazdroszczę, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw, nie mogę przestać patrzeć na kolory pomadek, a co dopiero ta limonka <3 ach cudeńka ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminki z kolekcji Toledo mają przepiękne odcienie, sama nie wiem który piękniejszy :) Kolor tuszu obłędny, w połączeniu z filetem będzie wyglądał super, już nie mogę się doczekać makijażu z jego wykorzystaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie z tej kolekcji najbardziej zainteresowały róże ombre. Jednak po zmacaniu w salonie wydawały się jakoś słabo napigmentowane, a kiedy chciałam je kliknąć online - już ich nie było :) nie były mi po prostu pisane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomadki boskie, no i błyszczyk też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminki mają piękne kolory.
    Odcień tuszu - petarda ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kolekcja jest piękna. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza ze względu na moje zawodowe zboczenie (właśnie kończę filologię hiszpańską).

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty naustne mają śliczne kolory :) a tusz widziałam w akcji przed chwilą na Twoim Fb - wow cudny! Taki wiosenny ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Sin jest przepiękna :) Ciekawa jestem jak ten tusz będzie wyglądał na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. błyszczyk bym przygarneła z chęcia:))!
    a na makijaze z akcentem limonkowym czekam ):

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja jest cudna ale ten zielony tusz jest paskudny niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ta koralowa czerwień jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki są świetne, szczególnie to bordo, a design naprawdę interesujący <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kolekcja piękna :-)
    marzy mi się coś z Maca ale ceny niestety są dość wysokie także ciągle odkłada się to na dalszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej wpadł mi w oko ten tusz. Ale tak już poza tematem, to gdybym ja chciała zrobić takie zdjęcia, jak u Ciebie, z otwartym błyszczykiem/tuszem na białym futerku, to na 100% skończyłoby się to źle :P Czyli plamy wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog bardzo ciekawy ale widzę że nie wykorzystujesz jego potencjału do zarabiania. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne te opakowania;) kolor błyszczyku mi sie bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I’m in love with your blog! Impressed by your beautiful photos and interesting posts! It’s great job! I’ll be happy to know your opinion about my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O Boże matowa szminka! Coś pięknego! Bordo jest super kobiecy. Zaraz zamawiam i dla siebie taki zestaw:) Jak długo szminka utrzymuje się na ustach w ciągu dnia?


    http://cerawformie.blogspot.com
    http://facebook.com/cerawformie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten jaśniejszy odcień pomadki i błyszczyk bardzo mi się podobają :-) + jak możesz to proszę o odpowiedź na pytanie pod moim komentarzem w poprzednim wpisie. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejuuu jaki tusz! Mistrzostwo świata! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta pomarańczowa szminka ma mistrzowski odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pomarańczowa czerwień dla mnie też najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum