Mój Sposób na ZŁAMANY PAZNOKIEĆ - jak go uratować?

3/28/2015




Hej :)

Znacie ten problem, kiedy jeden z paznokci zaczyna się łamać z boku i musimy go skrócić???
Na kanale pojawił się film z moim sprawdzonym sposobem jak tego uniknąć!!! ;)

Odnośnik do filmu znajdziecie na dole posta - zapraszam ♥




Na paznokciach mam mój ukochany odcień Semilac BISCUIT, a na palec serdeczny nałożyłam lakier Essence Colour & Go w odcieniu WHERE IS THE PARTY - na którym utwardziłam kropki przezroczystego TOP'u hybrydowego, co dało mi imitację kropel wody :)

Sposób stosuję już od ponad dwóch miesięcy u siebie i od tego czasu mój złamany paznokieć nadal jest cały, więc jeżeli akurat będziecie miały taki problem (a tego tricku jeszcze nie znacie) to szczerze Wam go polecam ;)




Pod filmem pojawiło się wiele komentarzy odnośnie mojej długości paznokci i chciałam przy okazji wyjaśnić, że dla mnie taka długość jest czymś normalnym i osobiście ciężko mi funkcjonować w krótkich paznokciach :) Jedni wolą tak, inni wolą inaczej - to kwestia aktualnych trendów, gustu, czy upodobań. Może w poprzednim wcieleniu byłam czarownicą :P nie wiem, ale nie zmienia to faktu, że jest mi z tym dobrze AMEN ♥


Mam nadzieję, że trick się przyda, a Wy dajcie mi znać
w komentarzach, jakie kształty i długości preferujecie ;)

A.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Mega mega mega przydatny post. Dlaczego tydzień po tym jak byłam zmuszona ściąć swoje z powodu 1 złamanego ?!
    Żartuje, będę wiedziała na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo naprawdę super, gorzej jak się nie używa hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez hybryd też da radę, ja często korzystam z tego patentu ;)

      Usuń
    2. A u mnie sie kompletnie ten sposob (bez hybrydy) w ogole nie sprawdza. Kawalek materialu albo zbyt mocno odstaje, albo sie nie chce przykleic, a jak go mocniej spiluje zeby nie odstawal, to na drugi dzien paznokiec znow peka.
      U mnie najlepiej sprawdza sie zwykla kropelka - doslownie niewielka ilosc nakladam w miejsce pekniecia i peseta przytrzymuje zeby pekniecie sie skleilo :) a potem czekam az odrosnie:)

      Usuń
  3. Pomysł brzmi świetnie :D
    + wowowow, dzięki wielkie za napisanie jaki masz kolor na paznokciach, to jest to, czego szukam już od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za oglądanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chciałabym,żeby malowała mnie makijażystka z takimi pazurami.Bałabym się,że mi je do oka wsadzi.Ale kolor paznokci przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obawy :) maluję pędzlami nie palcami, więc nie ma to nic do rzeczy :)

      Usuń
  6. Próbowałam już kilka razy i niestety się nie sprawdza u mnie. Zawsze kończyło się spiłowanymi na zero paznokciami, a takich także nie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd nosze hybrydę to moje paznokcie w końcu mają taką długość, jaką lubię :) Wcześniej niestety nie udawało mi się utrzymac ich dłuższych w dobrej kondycji.

    Pozdrawiam, Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten manicure! świetny kolor na serdecznym placu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można wiedzieć jaką masz lampę i czy ją polecasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam patent - kiedyś nieustannie z niego korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim masz piękny kształt paznokci. Patent na herbatę znam ale nie byłam pewna czy pod hybrydy się nadaje. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim masz piękny kształt paznokci. Patent na herbatę znam ale nie byłam pewna czy pod hybrydy się nadaje. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie bardzo proszę o szybką odpowiedź. Nakladasz bazę na to papierek, utwardzasz i pilujesz ale przemywasz clinerem itd i od nowa nakladasz ? No bo przecież hybrydy pomiędzy malowania i nie przemywamy... Jutro robię na urlop piękne neony a nadlamal mi się kciuk :-( RATUJ KOBIETO BLAGAM

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum