make up. - Metallic smoky eye

8/17/2013



Witajcie :)


Dawno nie było żadnego makijażu na YouTube...
więc nadrabiam zaległości!!!


Tym razem postawiłam na wieczorowe - metaliczne SMOKY...
dość łatwe w wykonaniu, więc mam nadzieję, że wykorzystacie je na jakieś wyjście ;>




Większy rozmiar zdjęcia makijażu, znajdziecie pod linkiem:


Dla wzmocnienia efektu makijażu,
możecie śmiało dokleić sztuczne rzęsy... ;>


Użyłam:

Podkład - REVLON Colorstay
Puder - Ben Nye FAIR
Korektor - Maybelline Affinitone
Baza pod cienie - Essence Stay All Day
Cienie - Pigmenty MUG (Insomnia, Liquid Gold) Sleek RESPECT, Sleek Au Naturel
Linia wodna - MonAmi PARIS
Kreska - EVELINE Celebrities (brąz)
Tusz do rzęs - NewVitaMascara
Brwi - CATRICE kredka do brwi
Bronzer - theBalm BAHAMA MAMA
Róż mineralny - GLAZEL
Usta - Essence Stay with me


.............................................................................


ZAPRASZAM NA TUTORIAL!!!





<3


You Might Also Like

16 komentarze

  1. strasznie mi się podoba ten żółty akcent do kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten złoty akcent pięknie podkreśla Twój kolor tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaz jest boski, idealnie pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreska rewelacyjna.Piękny makijaż.Muszę wypróbować stworzyć to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wszystko cudownie, kochana uwielbiam Twoje makijaże jak i Twoje filmiki, powinnaś uczyć tej sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż:) złoty pigment świetnie podbija kolor twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! No i masz piękny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, tak mi się spodobał że musiałam odtworzyć i zaraz wrzucę efekty u siebie na blogu :)
    oczywiście do oryginału mi daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo! ale się cieszę! chętnie zobaczę <3 :D:D:D

      Usuń
    2. jak coś to możesz zerknąć i obejrzeć, może coś doradzić bo ja dopiero się uczę sztuki makijażu ;)
      http://magicgrey.blogspot.com/2013/08/makijaz-34-inspiracja.html

      Usuń
  10. Wpadłam tu przypadkiem i nie żałuję;) Masz piękny kolor tęczówki. Makijaż jest przepiękny.;)
    Z takim okiem można szaleć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. robisz cudowne makijaże są idealnie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum